نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
۰ |
۳
ناپولی مربی طارمی را سر کار گذاشت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که رسانه‌ها خبر از توافق سرجیو کونسیسائو با ناپولی داده بودند، رئیس باشگاه ایتالیایی ناگهان از تصمیم خود منصرف شد.

خبرورزشی - در حالی که رسانه‌های مختلف ایتالیایی دیروز خبر دادند که سرژیو کونسیسائو سرمربی پورتو با باشگاه ناپولی به توافق رسیده است اما گویا رئیس باشگاه ناپولی از تصمیم خود منصرف شده و قصد ندارد این مربی را به خدمت بگیرد.

دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی که جنارو گتوسو را در پایان فصل سری آ از این تیم اخراج کرده است، حالا به دنبال یک سرمربی جدید برای آبی‌های شهر ناپل است. آقای رئیس با مشورت سایر مدیران باشگاه در انتخاب کونسیسائو به نتیجه رسیده بود اما ناگهان طی ۲۴ ساعت گذشته تغییر نظر داد و حالا به دنبال یک گزینه جدید است.

توافق با کونسیسائو، سرمربی پورتو که هدایت ستاره ایرانی مهدی طارمی را برعهده داشت، تا جایی پیش رفته بود حتی هتل رومن در شهر ناپل که نزدیک شرکت فیلمائورو (متعلق به دی‌لورنتیس) قرار دارد نیز به عنوان محل مراسم معارفه و کنفرانس مطبوعاتی مربی پرتغالی برای روز چهارشنبه یا پنجشنبه رزرو شده بود. اما ناگهان تصمیم آقای رئیس عوض شد و او زیر همه چیز زد و توافقی که با کونسیسائو انجام داده بود را لغو کرد.

گالتیه سرمربی موفق لیل، اسپالتی و سیمونه اینزاگی دیگر گزینه‌هایی هستنند که نامشان برای هدایت ناپولی مطرح شده است. قرارداد کونسیسائو با پورتو به پایان رسیده و او هنوز در مورد اینکه در تیم پرتغالی بماند یا به تیم دیگری برود تصمیم نگرفته است. او پیش از این جزو گزینه‌های هدایت تیم‌های رم و لاتزیو نیز معرفی شده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی