نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از دیاباته/ یا مصدوم می‌شود یا تقاضای مرخصی دارد!
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیروس دین‌محمدی پیشکسوت استقلال گفت: شیخ دیاباته باید توجیه شود که پیراهن استقلال را پوشیده و بداند در تیمی بازی می‌کند که ۴۰ میلیون هوادار دارد.

خبرورزشی - سیروس دین‌محمدی پیشکسوت استقلال درباره دیدار با صنعت نفت آبادان حرف زد و از شیخ دیاباته انتقادات تندی کرد. او اعتقاد دارد بازیکن خارجی استقلال باید بداند پیراهن چه تیمی را پوشیده است و باید برای حل مشکلاتش صبورتر باشد:

*استقلال در دیدار با صنعت نفت آبادان عملکرد خیلی خوبی داشت، این تیم در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار گرفت و قدرت خود را به حریف دیکته‌ کرد. یک نکته مهم در بازی استقلال وجود داشت.

*من نمی‌خواهم به امور داوری ورود کنم، کارشناس داوری نیستم و اگر حرفی می‌زنم به عنوان یک فوتبالی است،به نظر من گل مهدی ‌قایدی درست بود و در صحنه‌ای که داور بازیکن حریف را از زمین اخراج کرد می‌توانست آوانتاژ بدهد و اجازه بدهد فرشید اسماعیلی به توپ ضربه بزند. یک پنالتی نیز به نظر من برای استقلال گرفته نشد.

*باید به تصمیم و سلیقه مربیان تیم ملی احترام بگذاریم اما حق استقلال بیشتر از یک سهمیه در تیم ملی بود، فرشید اسماعیلی این روزها در بهترین شرایط جسمانی و روحی قرار دارد و یکی از بهترین هافبک‌های ایران است و جایش‌ در فهرست تیم ملی خالی است. به جر او نفرات دیگری نیز هستند که شایسته و استحقاق  حضور در تیم را داشتند.

*من اگر حرف می‌زنم دلم برای استقلال می‌سوزد و این تیم را دوست دارم، شیخ دیاباته باید توجیه شود که پیراهن استقلال را پوشیده است، او باید بداند در تیمی عضویت دارد که ۴۰ میلیون هوادار دارد و پیش از او امثال سیروس دین‌محمدی‌ها نه چهار ماه بلکه سال‌ها پول نگرفتند اما لحظه‌ای کم نگذاشتند و با جان و دل برایش بازی کردند. اینکه چهار ماه حقوق نمی‌گیرد، زود به زود مصدوم می‌شود و مدام تقاضای مرخصی برای خروج از کشور می‌کند اتفاق خوبی نیست او بازیکن خوبی است و فصل گذشته عالی عمل کرد اما باید توجه شود که استقلال هوادارانی دارد که با برد این تیم می‌خندند و با شکست‌هایش اشک می‌ریزند. شاید برخی‌ها از حرف‌های من ناراحت شوند اما باز هم می‌گویم دیاباته باید توجه شود که استقلال با هیچ تیمی در دنیا قابل قیاس نیست و باید با همه وجود برایش بازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آبی بی رنگ IN ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    آقای دیاباته اینجا استقلاله جایی که کل جامها زمان مموتی گرفته شده، همون مموتی که دیروز رد صلاحیت شد و نذاشتن برگرده تاالاستقلال دوباره اوج بگیره آقای دیاباته اینجا استقلالهجایی که ۱۰ ساله جام یوخ ما جام میخوایم ما جام میخوایم، اس اس رو قهرمان میخوایم
  • شکارچی تاریکی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    ولی مصدومیت ربطی به بازیکن نداره! ولی با این موضوع مرخصی گرفتن های زیاد دیاباته موافقم البته پارسال آقای گل شد ولی امسال موقعیت های زیادی به خصوص تو دربی خراب کرده. من نمیخوام با کسی مقایسش کنم ولی واقعا اگه همین توپا گیر یه مهاجم مثل کاوه رضایی میفتاد الان استقلال وضع بهتری داشت. امیدوارم اگه دیاباته بره، حداقل کاوه رضایی جاش بیاد.
  • افشين فرشچي IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    سيروس خان به تو چه؟! مربي تيم هستي يا كمك مربي؟ از وضعيت داخل تيم و بازيكنان چه اطلاعي داري كه بي محابا نظراتي مثل مايلي كهن مي دهي!!
  • فرهاد جک تری دی پور TR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    استقلال نگو ، کویت بگو اینو دیاباته هم فهمیده
  • اسآ IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    کل کیسه به هیچ نمی ارزه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی