نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
مهدی‌زاده: هندبال لهستان مثل والیبالش است/ شاید تیمم را تغییر بدهم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علی مهدی زاده لژیونر ایرانی هندبال تیم پودوا لهستان گفت: من از الان نمی توانم پیش بینی کنم.تیم های خوب و قوی در جام باشگاه ها حضور دارند، باید مسابقات شروع شود تا بتوان حدس زد.

خبرورزشی - علی مهدی زاده لژیونر ایرانی هندبال تیم پودوا لهستان یار کمکی شاملی کازرون در جام باشگاه های آسیا ۱۴ خرداد به ایران می آید.دو تیم شاملی کازرون و مس کرمان دو نماینده ایران در این رقابت ها هستند.این مسابقات ۲۲ خرداد به میزبانی عربستان در جده برگزار می شود و تا ۳۱ خرداد ادامه دارد.

 علی مهدی زاده لژیونر تیم پودوا لهستان ۱۴ خرداد به ایران می آید تا تیم شاملی کازرون را در جام باشگاه های آسیا همراهی کند.این مسابقات ۲۲ خرداد در جده برگزار می شود.صحبت های مهدی زاده درباره جام باشگاه ها را در ادامه می خوانیم.

چه زمانی به ایران می آیید؟

من ۱۴ خرداد به ایران می آیم تا چند روزی با تیم تمرین کنم، برای هماهنگ شدن با تیم زمان کمی است اما چاره ای ندارم چراکه مسابقات پلی آف لیگ لهستان ۹ خرداد برگزار می شود ونمی توانم زودتر از آن به ایران بیایم.

 شناختی از رقبای خود در جام باشگاه ها دارید؟

بله، من سال گذشته در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان با النجمه بحرین هم گروه بودم، واقعا تیم قدرتمند و خوبی دارند. العربی نیز تیم بسیار قوی است، بازیکنان خوب اروپایی در ترکیب خود دارد، حتی گلر مطرح کشورمان سعید برخورداری نیز در این تیم است با وجود النجمه و العربی ما راه سختی را در پیش داریم.

دو نماینده ایران شانس کسب سکو در جام باشگاه ها را دارند؟

بله،چرا که نه؟ هیچ کاری نشد ندارد با وجود اینکه تیم های عربی سرمایه گذاری های زیادی برای گرفتن نتیجه دلخواهشان می کنند،نمایندگان ایران با تلاش خود می توانند از گروه خود صعود کنند و حتی روی سکو بروند.

از نظر شما چه تیمی قهرمان جام باشگاه ها می شود؟

من از الان نمی توانم پیش بینی کنم.تیم های خوب و قوی در جام باشگاه ها حضور دارند، باید مسابقات شروع شود تا بتوان حدس زد.

 لیگ والیبال لهستان جزو لیگ های معتبر در دنیا است،وضعیت لیگ هندبالش چطور است؟

هندبال لهستان مثل والیبالش سطح کیفی بالایی دارد، این کشور نگاه ویژه‌ای به این رشته دارد و از همه نظر آن را حمایت می کنند. هندبال در لهستان روز به روز در حال پیشرفت است، امیدوارم روزی در ایران این اتفاق بیفتد، نگاه‌ها به هندبال تغییر کند چرا که ما استعداد های خوبی در کشورمان داریم.

 برنامه شما برای فصل آینده چیست؟

من از شرایطم راضی هستم، فصل دومی می شود که در لیگ لهستان بازی می کنم.سال آینده نیز در لهستان می مانم اما شاید تیمم را تغییر بدهم چرا که دو پیشنهاد از تیم های دیگر دارم. باید شرایطشان را ارزیابی کنم تا درست ترین انتخاب را انجام بدهم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی