حریف تیم ملی ایران در جزیره کیش/ بازی دوستانه از سر ناچاری!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی در کیش و پیش از سفر به بحرین یک بازی دوستانه برگزار خواهد کرد.

خبرورزشی - تیم ملی ایران این روزها برای سفر به کیش آماده می شود و می خواهد یک بازی تدارکاتی نیز برگزار کند. این بازی درون اردویی خواهد بود؛ این در حالی است که برخی از حریفان ایران پیش از حضور در بحرین بازی دوستانه انجام می دهند. 

بعد از این بازی درون اردویی، اسکوچیچ لیست نهایی تیم ملی را برای بازی های بحرین مشخص خواهد کرد. اسکوچیچ برای بحرین باید ۲۳ بازیکن را لیست کند در حالی که هم اکنون در اردوی تیم ملی ۲۶ بازیکن حضور دارند.

گفته می شود یک دروازه بان به همراه یک هافبک دفاعی و جعفر سلمانی خط خورده های احتمالی تیم ملی در اردوی کیش خواهند بود. البته تیم ملی می تواند بازیکن اضافه همراه خود به منامه ببرد که بازیکن یا بازیکنان اضافه در جریان بازی باید به جایگاه وِِیژه بروند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیم ملی IT ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    کلا ده تا خبر از پریروز تا حالا منتشر کردید و اسم جعفر سلمانی رو مطرح کردید. خدا رو شکر شما سرمربی تیم ملی نیستید. ولی جعفر خط نمیخوره . تو بازی تدارکاتی علیرغم اینکه در پست تخصصیش نبود متوسط کار کرد و در دفاع خوب بود.اگه بره به جناح چپ که عالی هست.
  • قهرمان همه دوران IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    تیم ملی تو این شرایط کرونایی و نبود بازی دوستانه میتونه یه بازی دوستانه یا با پرسپولیس یا سپاهان یا استقلال انجام بده...
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    حیف اون پولی که خرج بازیکن ضعیفی چون سلمانی شد تا به ایران بیاید و دوباره برگردد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی