چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
۸ |
۴
دلیل شکایت مدیرعامل سپاهان از افشین پیروانی چه بود؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در خبرها آمده بود مدیرعامل باشگاه سپاهان از افشین پیروانی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده است.

خبرورزشی - بازی برگشت پرسپولیس و سپاهان مطابق بازی‌های چند فصل اخیر این دو تیم در اصفهان با حاشیه و جنجال همراه بود. دوشنبه دو هفته قبل افشین پیروانی و رضا فتاحی مدیر دو تیم پرسپولیس و سپاهان روی خط فوتبال برتر آمدند تا در مورد درگیری‌های به وجود آمده توضیح دهند ولی کار این دو به جدال لفظی کشید. حالا بعد از گذشت چند وقت از آن برنامه، مدیرعامل سپاهان از پیروانی به دلیل صحبت‌هایش شکایت کرد.

اما مدیر تیم پرسپولیس به باشگاه سپاهان و ساکت چه گفته بود؟ پیروانی خطاب به سرپرست سپاهان گفت: ما ۴۰ دقیقه با تاخیر آمدیم و دلیل آن ترافیکی بود که هواداران سپاهان درست کردند. ما یک بازی بسیار خوب با تیم پولدار سپاهان برگزار کردیم اما نمی‌توانیم حواشی آن را نادیده بگیریم. وقتی روی نیمکت نشسته بودیم، یک خبرنگار با موبایل نزدیک ما شد و ما اعتراض کردیم و او گفت من دارم کارم را انجام می‌دهم. وحید امیری بازیکن بسیار آرامی‌است. اینکه یک نفر کاور خبرنگاری تنش می‌کند و هر حرفی می‌زند درست نیست. ما چه ترسی از تیم سپاهان داریم؟ اگر ترسی بود پارسال اتفاق افتاد که همه دیدند. شما الان تیم خوبی دارید و باید با هم رقابت خوبی داشته باشیم. 

مدیر تیم پرسپولیس در مورد نامه خود به سازمان لیگ مبنی بر تامین امنیت در اصفهان گفت: ما هر شهری می‌رویم نامه محرمانه به لیگ می‌زنیم و به دنبال امنیت خود هستیم چرا که هواداران زیادی داریم. ما اگر جام گرفتیم به لطف خدا و زحمت اعضای آن بوده اما تیمی‌نبودیم که تقدیر الکی از دیگران کنیم و در روز بازی در رختکن بمانیم. بله، نویدکیا را همه قبول دارند؛ او گفته که من در درگیری‌ها حضور نداشتم اما همه عکس‌ها او را در وسط دعوا نشان می‌دهد.

پیروانی افزود: بحث دیگر موضوع نیمکت بود. سیامک نعمتی به شدت مصدوم شده بود و مربی ما به او گفت که اگر نمی‌توانی بازی کنی، بلند نشو. آقای نویدکیا این فاجعه نیست. فاجعه سرباز احمدی بود که دیگر چشمش نمی‌بیند. فاجعه پارسال بود که تیم سپاهان در رختکن ماند و به بازی نیامد. فاجعه مدیری بود که امشب ترسید و روی خط برنامه نیامد. او یکی از مقصران قرارداد ویلموتس بود. این آدم‌ها یک فدراسیون ورشکسته تحویل دادند. 

وی در پایان گفت: ما نباید با ۴۰ میلیون هوادار با مسئول سپاهان کری بخوانیم و او بگوید ما جام‌های زیادی داریم. اگر ما می‌خواستیم وقت تلف کنیم سه تعویض داشتیم. شما شانس آوردید و بازی را مساوی کردید. ما اگر کمی‌از شانس شما را داشتیم، بازی را با نتیجه خوبی می‌بردیم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس GB ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    دمش گرم صراحتا به نقش مافیایی طرف اشاره کرده
    • آبی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
      آره مخصوصا اون قسمت که سرپرست سابق تیم ملی(ساکت) را مقصر قرارداد ویلموتس میدونه ولی از کسیکه امضاش پای قرارداد ویلموتس بوده(شکوری) حقوق میگیره! #لنگ_شارلاتان
  • تتلیتی وحشتناک باهوش US ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    جالبه جناب فرشچی حق به جانب کوچکترین حرفی از کم کاری ذوبی ها جلوی تیم خودش نمی کنه! ترابی با کف پا به سر بازیکن ذوب می زنه بازیکن ذوب سریع بلند میشه دست ترابی را می گیره باهاش خوش و بش می کنه تا داور مجاب به اخراج ترابی نشه!!!
  • تتلیتی وحشتناک باهوش US ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    فرشچیان منفور ترین سرپرست حال حاضر لیگ ایران
  • غضنفر IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    کجای حرفش اشتباه بود؟!!!!
  • علیرضا سپاهانی IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    پیروانی باید مادام العمر محروم بشه
  • آرین US ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    افشین با تعصب
  • ابد IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    اینا فامیلیشون خفه شو بوده بعداز انقلاب عوض کردن گذاشتن ساکت!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی