صعود ۴ ملی‌پوش کشورمان به نیمه‌نهایی بوکس قهرمانی آسیا
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دانیال شه‌بخش، سیدشاهین موسوی، میثم قشلاقی و پوریا امیری به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات بوکس قهرمانی آسیا در دبی صعود کردند.

خبرورزشیرقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا از روز دوشنبه (سوم خرداد ماه) در دبی امارات آغاز شده و تا ۷ روز ادامه خواهد داشت.

امروز (چهارشنبه) در سومین روز این رقابت‌ها، امید احمدی‌صفا در وزن ۵۲ کیلوگرم مقابل آزائت اوسنالیف از قرقیزستان قرار گرفت و در پایان سه راند مبارزه از سوی داوران بازنده اعلام شد تا از دور مسابقات کنار برود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم دانیال شه‌بخش که در دور نخست بوکسور پرقدرت قزقستانی را شکست داده بود رو در روی طارق العنزی کویتی قرار گرفت و به راحتی در راند دوم، سه ناک‌دان پیاپی گرفت و پیروز میدان شد. دانیال ضمن قطعی کردن مدال برنز خود در مرحله نیمه‌نهایی با برنده هند و فیلیپین مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۶۹ کیلوگرم مسلم مقصودی با مصاف ویکاش کریشان از هند رفت و پس یک جنگ کاملا پایاپای با نتیجه چهار بر یک شکست خورد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم سید شاهین موسوی که به علت قرار گرفتن در سید دو با یک دور استراحت مواجه شده بود در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف بولتائف از تاجیکستان رفت و به راحتی در سه راند پیاپی به برتری رسید. شاهین این دیدار را با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شد.بوکسور المپیکی ایران با این پیروزی مدال برنز خود را قطعی کرد.

در وزن ۸۱ کیلوگرم میثم قشلاقی پدیده بوکس ایران که در دور نخست بوکسور مطرح هندی را از پیش رو برداشته بود در تقابل با بکزاد نورتائولتوف قهرمان بوکس جهان از قزاقستان با نمایشی حساب شده، استفاده به موقع از ضربات سنگین و هدایت مناسب استکی به برتری دست یافت و سزاوارانه به نیمه نهایی رسید و مدال برنزش قطعی شد.

در وزن ۹۱+ کیلوگرم پوریا امیری بوکسور جوان ایران پس از یک دور استراحت باید در مرحله یک‌چهارم نهایی رو در روی تارک آلماتروشی از امارات قرار می‌گرفت که بوکسور میزبان از حضور در این رقابت انصراف داد تا امیری راهی نیمه‌نهایی شده و چهارمین برنز ایران را قطعی کند.

مربی تیم امارات به بهانه مصدومیت اعلام کرد بوکسورش قادر به حضور در این رقابت نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی