نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
دغدغه جدی برای تیم‌ ملی/ زبان انگلیسی دردسرساز نشود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخی اعضای تیم ملی که لازم است با مسئولان مسابقات در ارتباط باشند، مشخص نیست چگونه می‌خواهند به زبان انگلیسی صحبت کنند.

خبرورزشی - با نزدیک شدن به رقابت‌های تیم ملی در منامه، حالا همه نگاه‌ها به تیمی است که دراگان اسکوچیچ در حال آماده سازی آن است.

نکته مهم در نیل به این مسیر رعایت الزامات بین‌المللی مربوطه است که یکی از مهم‌ترین آنها آگاهی و تسلط کامل مدیر و مسئول رسانه تیم ملی به زبان انگلیسی برای حضور در جلسات هماهنگی و قبل، پیش و حین مسابقات است؛ موضوعی که در ادوار قبلی انتخابی جام جهانی نشان داده شده سختگیری بسیاری در قبال آن می‌شود.

در این میان نشستن خورشیدی  یا کریم‌ باقری روی نیمکت و همچنین فردی به نام رضایی‌ به عنوان مدیر رسانه این دغدغه را به همراه دارد که آیا آنان تسلط کافی برای ارتباط‌گیری با مقامات را در لحظات دشوار دارند؟

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احسان IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    مدیر تیم ما به زبان آذری تسلط دارد اگر خارجی ها به این زبان بین اللملی تسلط ندارند مشکل خودشونه
  • آنالیزور DE ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    اصولا" برای مدیریت ورزش و فوتبال در طی این چند سال اخیر ( وزارت بابا مسعود لنگیا ) تنها مسئله مهم رنگ و میزان بهرمندی از انتصاب مهم بوده و نه قابلیت و لیاقت و شایستگی ! همان روز که کیروش رو با نقشه و نگاه ابلهانه خودشون با برانکو قیاس کردن بایستی فاتحه فوتبال رو خونده حساب میکردین ؛ آوردن امثال کریم باقری به تیم ملی یعنی در آینده وظیفه هول دادن هوادارای لنگ به پای صندوق انتخابات برای نفع بردن سلطانیفر و آذری جهرمی به عهده کریم خواهد بود و انتصابات از این دست . کمااینکه سینه چاکی پیروزی نیز از سر آینده نگری و جمع کردن رای از طرف این دو وزیر معلوم الحال میباشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی