نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
نگاه فیفا به بازی‌های مهم تیم ملی/ اسکوچیچ حق امتیاز از دست دادن ندارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سایت فیفا نوشت: سرمربی کروات تیم ملی ایران می‌داند که شاگردانش برای صعود به مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی قطر، نباید امتیاز دیگری از دست بدهند.

خبرورزشی - سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در آستانه آغاز مجدد دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا، به بررسی گروه‌های مختلف این مسابقات پرداخت.

فیفا همچنین دیدار روز ۱۷ خرداد ایران و بحرین را مهم‌ترین بازی این مرحله دانست و درباره آن نوشت: احتمالاً ایران و بحرین که به دنبال صعود مستقیم به مرحله بعدی هستند، مسابقه‌ای حیاتی پیش رو دارند. ایران، دومین تیم برتر رده‌بندی آسیا به طرز تعجب‌برانگیزی در چهار مسابقه اول خود شرایط بدی داشت و پس از عراقِ صدرنشین و بحرینِ میزبان، در رتبه سوم جدول گروه C ایستاده است. تیم ملی ایران به ترتیب سه و پنج امتیاز از دو تیم نخست جدول و نیز یک بازی از آنها کمتر دارد.

بیشتر بخوانید:

سرمربی جدید ایران یعنی دراگان اسکوچیچ کاملاً آگاه است که تیمش نمی‌تواند امتیاز دیگری از دست بدهد. مسابقه ایران با بحرین، لایه دیگری به تقابل تاریخی دو تیم اضافه می‌کند. دو دهه پیش، بحرین مقابل ایران به یک تساوی و پیروزی رسید تا به تلاش این تیم برای صعود به جام جهانی ۲۰۰۲ پایان دهد. چهار سال بعد، ایرانی‌ها با کسب چهار امتیاز از بحرین انتقام گرفتند و راهی جام جهانی شدند.

ایران به فُرم آماده گلزنی کریم انصاری‌فرد و سردار آزمون چشم دوخته است؛ در حالی که بحرین نیز استعدادهایی چون عبدالله یوسف هلال و مهدی الحمیدان دارد. الحمیدان در بازی رفت دو تیم پنالتی منجر به گل بحرین را به دست آورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی