نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
۴ |
۴
خبری که زود تکذیب شد/ فردوسی‌پور سیاسی نمی‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در خبرهای چند روز قبل آمده بود که شاید عادل فردوسی‌پور با یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری همکاری کند و حتی وزیر شود.

خبرورزشی - پیگیری‌های ما در این زمینه نشان داد که از ابتدا هم عادل چنین قصدی نداشت و هیچ کاندیدایی هم با او صحبت نکرده بود. در واقع نه عادل دوست دارد سیاسی شود و به سمت یکی از کاندیداها برود و نه هیچ کاندیدایی از هیچ جناح خاصی به اوپیشنهاد همکاری داده بود.

فردوسی‌پور البته گاهی در برنامه‌اش نیش و کنایه های به مسائل اجتماعی می‌زد و یا مثلاً در بحث انتقال تیم‌ها به شهرستان ها واکنش‌هایی را نشان می‌داد. در آن مقطع خیلی‌ها او را وابسته به یک جناح خاص می‌کردند اما واقعیت آن است که خودش هیچ علاقه و تمایلی به سیاست ندارد و ترجیح می‌دهد اوقات خود را در دانشگاه و البته با فوتبال سپری کند.

او سال‌ها قبل هم گفته بود که علاقه ای به سیاست و مسائل سیاسی ندارد و حالا هم از انتشار چنین خبری ابراز بی‌اطلاعی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فاطی تی تی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    حیف ادمی مثل عادل نیست قاطی سیاست فوق پاک و دموکراتیک مملکت ما بشه؟
  • ضدمافیا IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    از خبرناهاران لنگ درخواست میشود لطفا بیش از این عقب ماندگی فرهنگی تان را نمایش ندهید بگذارید کشور بخصوص ورزش کشور از مافیا و مافیا زدگی پاک شده و هوای سالمی را تنفس کند درست است که نبود عادل لطمات زیادی به تیمتان زده اما بحث منافع کشور را با این قبیل افراد و مطالب چیپ به انحراف نکشانید
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    این جناب ناعادل که در متن خبر قدیسش جلوه دادید همان نیست که کتاب مولف خارجی را بدون اجازه او به نام خود منتشر نمود و اعتراض آن مولف در پی داشت!؟
  • Amir perspolisi IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    من جای عادل بودم از یکی از کاندیداها حمایت می کردم و پول حاصل از این کارم را خرج تفریح و خوشی خودم می کردم حالا اینکه چه بر سر بقیه بیاد برام اصلا مهم نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی