جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
۰ |
۰
شاید سرمربی صدرنشین برکنار شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم مس کرمان که هفته‌های متمادی صدرنشین لیگ یک بود با پیروزی بادران در برابر نود ارومیه صدر جدول را از دست داد.

خبرورزشی - مس کرمان برای اینکه به صدر جدول برگردد باید امشب و در هفته بیست و ششم لیگ یک در خانه تیم پارس جنوبی جم به برتری برسد. نتیجه‌ای غیر از این موجب تدوام صدرنشینی تیم بادران خواهد شد. 

در صورتی که مس کرمان امشب در بازی با پارس جنوبی به برتری دست پیدا نکند ممکن است تغییراتی در کادر فنی این تیم رخ دهد!

مس چند هفته‌ای است در برابر حریفان خوب نتیجه نمی‌گیرد. این تیم در خانه به خوشه طلایی و قشقایی باخت. در خانه تیم چوکای تالش هم به نتیجه‌ای بهتر از مساوی یک بر یک دست پیدا نکرد. البته باشگاه مس کرمان بعد از شکست این تیم در برابر قشقایی با انتشار بیانیه‌ای از رضا مهاجری حمایت کرد. 

در روزهای سپری شده و بعد از شکست بادران در برابر شاهین شهرداری بوشهر شاهد استعفای محسن عاشوری بودیم و این مربی جای خود را به امید رضا روانخواه داد. در صورت شکست مس کرمان برکناری رضا مهاجری چندان نمی‌تواند عجیب باشد. این تیم هفته ها پیش با اختلاف نسبت به تیم دوم جدول در صدر قرار داشت اما این روزها صدر جدول را از دست داده است. 

پرونده هفته بیست و ششم لیگ یک امشب با برگزاری دیدار بین قشقایی شیراز و استقلال خوزستان و هم چنین پارس جنوبی جم و مس کرمان به پایان می‌رسد. مس کرمان در صورت پیروزی در بازی امشب ۲۶ امتیازی می‌شود و با دو امتیاز اختلاف نسبت به تیم بادران به صدر جدول برمی‌گردد. در این صورت هیچ تغییری در کادر فنی تیم مس کرمان روی نخواهد داد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی