نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
۲ |
۵
نگران نباشید ویلموتس به ایران برنمی‌گردد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال قصد همکاری با فدراسیون فوتبال بلژیک را دارد اما جای نگرانی نیست چون ویلموتس به ایران برنمی‌گردد.

خبرورزشی -  هنوز زمان زیادی از عقد قرارداد ترکمانچای گونه با مارک ویلموتس بلژیکی نمی‌گذارد و اسم بلژیک که می‌آید، همه فوتبالدوستان ایرانی یاد مارک ویلموتس و باخت‌های بد تیم ملی مقابل بحرین و عراق می افتند اما گویا قرار است فدراسیون فوتبال ایران و بلژیک همکاری کنند!

طبق شنیده‌های ما رایزنی‌هایی صورت گرفته تا شاید ایران و بلژیک با هم بازی دوستانه برگزار کنند و تحت هیچ شرایطی قرار نیست ما دوباره مربی بلژیکی بیاوریم. مارک ویلموتس هم آن قدر از ما پول می‌گیرد که اساسا نیازی به حضور دوباره در ایران و مراسم درختکاری ندارد. او مسلماً خاطرات بسیار خوبی از امضای قرارداد با فوتبال ایران دارد و برای این مربی ایران به نوعی بهشت روی زمین است.

 ویلموتس به عراق و بحرین باخت و حالا تیم ملی ایران باید در دور برگشت هر دو تیم و البته کامبوج و هنگ کنگ را ببرد تا به مرحله بعد صعود کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    یادتون هست لنگیا بعد رفتن کیروش و روی کار آمدن این مفتخور عقب افتاده بلژیکی صحبت از فوتبال هجومی ویلموتس می کردند!!!؟؟ بعد باختهای وی سکوت کردند و در مخفی گاههای خود پنهان شدند تا آب ها از آسیاب بیفته!
    • شمسعلی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
      یادمون هست تو ورزشگاه شعار میدادیم کارلوس یادت باشه سید باید باشه!(حمایت از رحمتی) چقدر خوشحال بودیم با توهم خالی کردن زیرپای کی‌روش و رفتن برانکو به تیم ملی پرسپولیس ضعیف میشه ولی حالا هیچکدوم نیستن و پرسپولیس همچنان داره قهرمان میشه و روسیاهی به ذغال موند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی