نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پشت پرده مدیریت کریم باقری در تیم ملی/ نقش اصلی باقری لو رفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پشت پرده مدیریت کریم باقری کمک‌مربی پرسپولیس در تیم ملی فوتبال کشورمان مشخص شد.

خبرورزشی - بعد از اضافه شدن کریم باقری به اردوی تیم ملی عزیزی خادم گفت او قرار است در تیم ملی کارهای مدیریتی انجام دهد! این در حالی است که پیش از این مجتبی خورشیدی به عنوان مدیر تیم ملی یا همان سرپرست انتخاب شده بود! البته مجتبی خورشیدی بعد از اعلام این خبر نسبت به انتخاب کریم باقری موضع منفی نگرفت و تنها گفت من سرپرست تیم ملی هستم و کریم باقری هم در این زمینه به من کمک خواهد کرد. 

آنچه که واقعیت است کریم باقری به عنوان مربی به کادر فنی تیم ملی اضافه شده است و در زمینه مربیگری تجربیات بیشتری از وحید هاشمیان دارد اما برای اینکه این گونه تعبیر نشود او دستیار اول اسکوچیچ به شمار می‌رود و این موضوع وحید هاشمیان را ناراحت نکند این طور عنوان شد که قرار است کریم باقری در تیم ملی کارهای مدیریتی انجام دهد.

از سویی دیگر برخی از منتقدین به این نکته اشاره کردند چون اسکوچیچ از پس حاشیه‌های تیم ملی برنمی‌آید کریم باقری را به کادر فنی تیم ملی دعوت کرده است تا تیم ملی را به خوبی مدیریت کند. در حالی که اسکوچیچ اذعان کرده تیم ملی پیش‌تر نیز اردوهای متعددی را برگزار و بازی‌های دوستانه انجام داده است بدون آنکه حاشیه‌ای رخ دهد.

این در حالی است که سرمربی تیم ملی تغییرات گسترده‌ای را در ترکیب تیم ملی به وجود آورده و برخی از بازیکنان را به همین بهانه به اردوی تیم ملی دعوت نکرده است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی