اسکوچیچ درباره کریم باقری به ملی‌پوشان چه گفت؟/ زیدان ایران روبه‌رو شماست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از اتفاقات مثبت روزهای اخیر فوتبال ایران انتخاب کریم باقری به عنوان دستیار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی بوده است.

خبرورزشی - تیم ملی کشورمان روز ۱۳ خرداد مقابل هنگ‌کنگ، روز ۱۷ خرداد برابر بحرین، ۲۱ خرداد مقابل کامبوج و در نهایت سه‌شنبه ۲۵ خرداد ماه با عراق در گروه C رقابت‌های انتخابی جام جهانی بازی می‌کند.

این در شرایطی است که اوضاع و احوال تیم کشورمان خیلی خوب نیست و پس از دو شکست برابر عراق و بحرین با ۶ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی گروه C انتخابی جام جهانی در قاره آسیا ایستاده است. تیم ملی عراق با ۱۱ امتیاز و بحرین با ۹ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم این گروه قرار گرفته‌اند.

برهمین اساس فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت از کریم باقری برای کمک به دراگان اسکوچیچ دعوت به عمل آورد تا در این مقطع حساس به تیم ملی کمک کند. از آنجایی که بحث ملی وسط بود، باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی با این موضوع موافقت کردند تا کریم باقری به کمک دراگان اسکوچیچ برود.

چهارشنبه گذشته تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی کلید خورد که مجتبی خورشیدی سرپرست و کریم باقری مربی هم حضور داشتند. در حاشیه اولین تمرین، شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال که به مرکز تیم های ملی رفته بود، خورشیدی و باقری را به بازیکنان و اعضای کادرفنی معرفی کرد. رییس فدراسیون فوتبال درباره سوابق این دو نفر صحبت‌هایی را با بازیکنان و کادرفنی انجام داد.

همچنین دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال هم طی صحبت‌هایی ضمن خوشامدگویی به کریم باقری و مجتبی خورشیدی اعلام کرد که از حضور آنها در کادرفنی خوشحال است. شنیدیم در حاشیه این مراسم، دراگان اسکوچیچ برای کریم باقری دستیار جدیدش سنگ تمام گذاشته است. سرمربی کروات تیم ملی به شاگردان ملی‌پوش خود گفته است: کریم باقری یک فوتبالیست بزرگ و با شخصیت در فوتبال ایران بوده است. به نظر من او زین‌الدین زیدان فوتبال ایران است و از روزی که هدایت تیم ملی شما به من سپرده شد دنبال آوردن باقری بودم. حالا از او هم تشکر می‌کنم که آمده است به ما کمک کند و...

گفتنی است بعد از اتمام چهار مسابقه ایران در کشور بحرین، کریم باقری به همراه محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری از اردوی تیم ملی به تمرینات پرسپولیس بازمی‌گردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهمن IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    مگه قراره در بحرین هم دعوا بشه که جناب باقری برن جدا کنن؟تنها حرکتی که توی این چند سال ار جناب باقری دیدیم فقط نقش میانجی گری بین بازیکنان بوده و الحق درآمد خوبی هم داشته
  • بهمن IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    مگه قراره در بحرین هم دعوا بشه که جناب باقری اونجا هم نقش میانجی رو بازی کنن البته و الحق برای این زحمتشون هم پول خوبی میگیرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی