نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
حمله تند عزیزیان به رشید مظاهری؛ دلیل جنجال شدید لو رفت/ یک نفر باید جلوی این آقا بایستد/ فردا از استقلال شکایت می‌‎کنم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سعید عزیزیان مربی پیشین دروازه بانان استقلال گفت: وقتی من مربی دروازه‌بان‌های استقلال بودم اجازه نمی‌دادم کسی اختصاصی تمرین کند به همین خاطر هم بود که به من توهین شد.

خبرورزشی - آمار تعداد گل‌های خورده محمدرشید مظاهری در روزهایی که بهزاد غلامپور دروازه‌بان‌های استقلال را تمرین می‌دهد نسبت به مدت زمانی که آنها زیر نظر سعید عزیزیان و کادرفنی پیشین استقلال تمرین می‌کردند رشد نگران‌کننده‌ای داشته است. سعید عزیزیان در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره وضعیت این روزهای دروازه‌بان اصلی استقلال و همچنین مطالباتی که از باشگاه دارد اظهاراتی را مطرح کرده است که در زیر می‌خوانید: 

توانستید طلبتان را از باشگاه استقلال بگیرید؟

قسط اول طلبمان از استقلال را در اسفندماه گرفتیم اما قرار بود در تاریخ ۳۱ اردیبهشت قسط دوم را بگیریم که این مبلغ هنوز به حساب ما واریز نشده است.

پیگیری کردید؟

من فردای همان روز با مدیرعامل باشگاه حرف زدم که گفت چون رئیس هیئت‌مدیره در زندان است کسی نیست زیر چک‌ها را امضا کند. این برای من جای سوال دارد پس در این شرایط باشگاه چطور از حسابش پول برمی‌دارد تا امورات روزانه اش را سپری کند؟ همان موقع بود که استقلال باید راهی آبادان می‌شد و به پول برای اردوی آبادان نیاز داشت. با این همه من چند روز صبر کردم. ولی یکی دو روز پیش که باز هم با مددی تماس گرفتم دیگر جواب تلفنم را نداد.

اقدام بعدی تان چیست؟

شنبه به فدراسیون می‌روم و از استقلال شکایت می‌کنم. اتفاقاً در روزهای ابتدایی هفته در این باره پرس‌وجو کردم و مسئولان فدراسیون گفتند می‌توانم شکایت کنم.

چطور؟

ما با این شرط که باشگاه استقلال 60 درصد از طلبمان را در سه قسط پرداخت کند حدود 40 درصد از آن را بخشیدیم اما تأکید کردیم اگر این مبالغ در اقساط مشخص پرداخت نشود پول کامل را دریافت خواهیم کرد. حالا هم من می‌خواهم به فدراسیون بروم و خواستار دریافت کل طلبم از استقلال بشوم. برخی از همکارنم هم می‌آیند.

دروازه بان اصلی استقلال در دوران حضور شما در این تیم به مراتب کمتر گل می‌خورد. چه دلیلی دارد که مظاهری در این مدت و در بازی‌های کمتر از نیم فصل اول این همه گل خورده است؟

استقلالی‌ها با حضور کادر فنی جدید در یکی دو بازی اول انگیزه داشتند و نتیجه خوبی گرفتند ولی وقتی به آسیا رفتند دیدیم که در سه بازی استقلال ۸ گل خورد که این ۸ گل تنها در سه بازی به ثمر رسید! من همه این سال‌ها هرگز به گلرهایی که زیر دستم بودند اجازه نمی‌دادم خودشان تمرین کنند در حالی که برخی خواستار این موضوع بودند اما من مانع از آن شدم. من معتقدم همه تمرینات دروازه بان باید زیر نظر خودم باشد گرچه این موضوع باعث شد دلخوری‌هایی هم به وجود بیاید اما من از روش خودم عقب نشینی نکردم. به خاطر همین یکی از آنها با من بد شد.

حمله تند عزیزیان به رشید مظاهری؛ دلیل جنجال شدید لو رفت/ یک نفر باید جلوی این آقا بایستد/ فردا از استقلال شکایت می‌‎کنم

اختلافتان با رشید مظاهری؟

- بله! البته من همچنان از طریق کمیته اخلاق، شخص وزیر و آقای عزیزی خادم پیگیر شکایتم از این فرد هستم. حتی این موضوع را به آقای شهیدی رئیس حراست وزارت ورزش هم منتقل کردم و به من اطمینان داد کاری می‌کند تا حق به حقدار برسد. این را هم بگویم که سید حسین حسینی خیلی مؤدب و با اخلاق است و برایش بهترین‌ها را آرزو دارم.

هنوز بابت اتفاقات مربوط به رشید مظاهری دلخور هستید؟

بله! توهین خیلی بدی به من شد. من از این کار یک هدف مشخص دارم و آن این است که جلوی این قبیل رفتارهای زشت را بگیرم.

ولی او که گفت حرفی نزده و عذرخواهی هم کرد؟

اگر حرفی نزده چه لزومی‌داشت که از من عذرخواهی کند؟ پس می‌بینیم که حرفی زده شده است. اگر از کادر فنی و مسئولان تراکتور هم سوال کنید به شما می‌گویند که فصل قبل چطور برخی مسائل باعث دلخوری در کادر فنی آن تیم شده بود. من از وزیر ورزش می‌خواهم این موضوع بایگانی نشود تا جلوی این بی‌اخلاقی‌ها گرفته شود. فوتبال ورزشی است برای دوستی و سرگرمی نه بی‌ادبی و از بین بردن حرمت‌ها. یک نفر باید جلوی این افراد بایستد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    باید اشکان نامداری مربی دروازه بان های استقلال میشد. چون عزیزیان همش حاشیه داشت و غلامپور هم دروازه بان هارو داغون کرده
  • LongOkiseh IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    چی شد به هر دوز و کلک و نامردی متوسل شدید که این دروازه بان درجه 3 رو ببرید تیمتون فقط به خاطر اینکه تراکتور رو زمین بزنید انقدر عقل نداشتید که به آمارش نگاه کنید ببینید که ضعیفترین گلر لیگ هست و به هیچ توپی که سمت دروازه اش میاد نه نمیگه و نوش جان میکنه حالا تو تیم شما شده سوراخ لایه ازن و هر توپی که میاد رو میخوره این چوب خداست که میخورید نوش جونتون . این گلر نامرد و بیغیرت هم گوارای وجودتون حالشو ببرید. یک موی اخباری قارتال به صدتا بی وجود مثل این بی اصالت می ارزه.
    • فاطی تی تی IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
      جالبه بعد فینال مثل اینکه رفتن به استقلال کمرنگ شده بود اومده بود تو یکی از ارایشگاه های تبریز گریه و زاری من و با هوادارا اشتی بدید توروخدا.ولی خب رفت دینکا رم میخواست ببره!!!این بشر از چیزی که تو ذهنت بگذره پررو تره.اون احترامی که به رشید گذاشتیم تو تبریز جدای استادیوم حتی کاپیتانا نداشتن تا الان. با اختلاف باید بگم جز خوشبخترین بازیکنایی بود که تو تبریز زندگی کرد انقدر که براش مایه گذاتشیم هم خودش هم خانوادش ولی خیلییی بی لیاقت بود خیلی
  • شمسعلی IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    در ضمن به خوب کسی سپردی بابا مسعود..خیالت راحت یک بلایی سرش میاره دیگه لباس استقال رو نپوشه سرما میخوره و فصل بعد میره یک تیم دیگه
  • آل بابا مسعود IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    از طریق وزیر پیگیری میکنی ؟ وزیر ؟ هواداران استقلال به محمودخان فکری گفتن این آقا لنگیه او رو به استقلال نیار اما گوش نکرد
  • سیدرضا IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    شما اول تکلیف اون گل زاویه بسته که از رضاعابدیان خوردی سال شصت و هشت رو روشن کن ، گلی که خوردنش از گلری که با کلی ادعاو بالاترین قرار داد اومده بود جای مجیدرضایی و ناصرخانو پرکنه و باعث شد احمدرضا یک سال دیرتر بیاد استقلال باورشدنی نبود ، گل بچه گانه ای که در انتهای بازی تنها باخت ما طی ده سال در جریان نود دقیقه دربیها شد و بعدشم تشریف بردین باشگاه پرسپولیس قرار داد بستین . جالبه هر استقلالی که اشتباهات بچه گانه او سوتیهاش در دربیها باعث باختمون شد سال بعدش رفتن پرسپولیس . من نمیدونم که چطوری کادر فنی ما با مظلومی صمد فکری برهانی و حنیف که همگی از متعصب ترین های تاریخ استقلال هستن راضی شدن یه قرمز که به لباس استقلال خیانت کرد بشه مربی دروازبانها . حالا باید جواب بدن دلیل این انتخاب اشتباه چه بوده ؟‌
    • کانتونا IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      ودر ضمن خیلیا هستند که بیست ساله از باشگاه بدهی دارند از شکایت دم نمیزنند این بابا دوماهه بیرون رفته میخواد شکایت کنه راستی امسال این بابا و فلاحت زاده و....را هیج پرسپولیسی و استقلالی دوست ندارند
  • مجید IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    خیلی ممنوع که هر چند مدت یکبار، حاشیه های قبلی رو دوباره تیتر میکنید. تحلیل فنی ارائه بدید بگید نقط ضعف فلانی چیه، اینو به جون اون، اونو به جون این انداختن دردی از فوتبال دوا نمی کنه
  • علی IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    بنظر من اگه کسی علاوه بر تمرین تیمی اختصاصی هم تمرین کنه خیلی هم خوبه و نشونه علاقه و تعصب بازیکن رو برای تیمش نشون میده واینکه آقای عزیزیان گفته من اجازه نمیدادم که اختصاصی تمرین کنه جای سوال داره ؟
  • وطنم DE ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    تا شاه فرهادو داریم غم نداریم
  • علی IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    چیه توراهم لنگیا ساپورت میکنن آره بابامسعود بدون بهانه سر استقلال رو گوش تا گوش می‌بره حالا که تو بری پیشش برات فرش دزدی شارلاتان رو هم پهن میکنه حتماً موفق میشین دو سناره خیلی هارو آتیش زده
  • طرفدار اسم بی هویت کاج وال استقلال IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    نمیدانم خلیل زاده بابت چی زندان است کیسه کشان جواب بدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی