جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
۰ |
۰
ماشین درد تراکتور را دوا می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دربی تبریز این بار در شرایطی برگزار می‌شود که تراکتور شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده و ماشین سازی هم شانس خیلی کمی برای ماندن در جدول بازی‌ها دارد.

خبرورزشی - برای تراکتور که شانس قهرمانی در جام حذفی را توام با لیگ برتر از دست داده پیروزی در بازی های باقی مانده از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که ممکن است منجر به کسب سهمیه شود.

بعد از صعود تراکتور به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تصور می شد این روند خوب در لیگ برتر هم ادامه داشته باشد اما  تراکتور در لیگ برتر و بعد از بازگشت از آسیا ارایه گر بازی های خوبی نبود و امتیازات حساسی را از دست داد.

خستگی نمی تواند دلیل امتیازات از دست رفته باشد به این خاطر که تیم های دیگر هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند و بعد از این بازی ها در لیگ برتر به سیر صعودی خود ادامه دادند که یکی از این تیم ها پرسپولیس بود. به نظر می رسد دلیل نمایش ضعیف شاگردان رسول خطیبی در هفته های اخیر مشکلات ذهنیتی بوده است.

اگر بخواهیم نگاه منطقی به جدول رده بندی داشته باشیم ماشین سازی شانسی برای بقاء در جدول بازی ها ندارد به خصوص که دیگر تیم های نیمه پایین جدول در هفته های اخیر نتیجه گرا نشان دادند! با این حال انتظار از ماشین سازی این است در هفته های باقی مانده به منظور اعاده حیثیت نمایش های خوبی در برابر حریفان داشته باشد.

شاید تلاش های این تیم در هفته های پایانی منجر به بقاء نشود اما می تواند ثابت کند تیم شایسته ای برای ادامه حضور در لیگ برتر بوده و می تواند در ادامه با درس گرفتن از اشتباهات گذشته بازگشت زودهنگامی به بازی های لیگ برتر داشته باشد.

فکر کردن به امتیازات از دست رفته دردی را از تیم تراکتور دوا نخواهد کرد. تراکتور اگر از این پس با تلاش در میدان حاضر شود می تواند به مرحله امتیاز گیری برسد. هیچ اشکالی ندارد تراکتور بازی های باقی مانده در لیگ برتر را بازی های لیگ قهرمانان آسیا فرض کند. در این صورت بیشتر تلاش خواهد کرد و چه بسا با بردهای متوالی در هفته های پایانی دست کم به سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا دست یابد. تراکتور خود باید برای خویش ایجاد انگیزه کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی