نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
زوج طارمی و آزمون فراتر از فوتبال آسیا است/ بحرین و عراق را کیسه گل می‌کنیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی اکبر استاد اسدی مدافع تیم ملی در جام ملت‌های ۱۹۹۶ آسیا و جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه گفت: با این بازیکنان بزرگ و بین المللی که تیم ملی در خط حمله دارد باید بحرین و عراق را کیسه گل کنیم و هیچ تیمی جلودار مهاجمان ایران نیست.

خبرورزشی - علی اکبر استاد اسدی مدافع پیشین تیم ملی در خصوص شرایط این روزهای ملی پوشان در آستانه حضور در رقابت‌های انتخابی جام جهانی به خبرورزشی گفت: به اعتقاد من بازیکنان بسیار خوبی به تیم ملی دعوت شده‌اند و فوتبال ما آنقدر بازیکن خوب و با استعداد دارد که طبیعتاً خیلی‌ها به خاطر محدودیت فهرست تیم ملی بیرون بمانند اما با این وجود کمتر کسی پیدا می‌شود که از این فهرست ایراد آنچنانی بگیرد.

وی افزود: وقتی به فهرست تیم ملی نگاه می‌کنیم مهاجمان بزرگ و تاثیرگذاری همچون سردار آزمون، مهدی طارمی، کریم انصاری فرد، کاوه رضایی و.... را می‌بینیم که انصافاً مدافعان فوتبال آسیا از رویارویی با آنها هراس دارند و زوج طارمی و آزمون فراتر از فوتبال آسیا عمل می‌کند. معتقدم تیم ملی در چهار بازی آینده خود دروازه حریفانش را با این مهاجمان به توپ خواهد بست.

مدافع تیم ملی در جام جهانی فرانسه ادامه داد: تیم ملی در خطوط سه گانه بازیکنان ارزشمندی دارد اما به اعتقاد من نقطه قوت ما در خط حمله است و به جرأت می‌توانم بگویم اگر تیم ملی از لحاظ روحی و روانی آماده باشد دروازه بحرین و عراق را به راحتی خواهد گشود چرا که این دو تیم سد راه اصلی ایران در مرحله انتخابی محسوب می‌شوند. بچه ها اگر ابتدا بحرین را در منامه با شکست مواجه کنند در روز پایانی عراق هم حساب کار خودش را خواهد کرد. هر جور حساب کنید قد و قواره تیم ملی بالاتر از چهار تیمی‌است که با آنها در مرحله مقدماتی بازی داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    فعلا که تیم ما حساب کار دستش اومده!یجورایی فرهنگ منم منم کردن ولاف وخود بزرگ بینی از حکومت بوسیله ی صدا وسیمای حکومتی بین مردم هم بدجوره رسیده وهمین فرهنگ باعث پکیدن اقتصادوالانم ورزش شده.بجای لاف بهتره اول درعمل هنری رو نشون بدیم بعد منم منم کردن ولافیدن!مصداق عینیش پیش چشم همه مون هست.تیم کیسه وهوادارانه متوهمش که چندین ساله یه مقام محلی هم ندارن اما چنان من انم که رستم بود پهلوان سر میدن که هرکی ندونه فکر میکنه اونا اولین پوکر قهرمانی رو در تاریخ ورزش ایران بدست اوردن یا در طول سه سال دوبار قهرمان غرب اسیا شدن !البته از کیسه جماعت کسی انتظاری بیش از این نداره اما درکل برای ورزش ایران اف داره.
  • مجهول الهویه IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    اگه قرار بود بحرین و عراق بد ببازن از ایران خب مساوی میشد بازیهای رفت! این همه ستاره نتونستند یک گل بزنن ! سردار آزمون که تو هوای سرد روسیه بازی میکنه چجور میخواد توی گرمای منامه ساعت پنج مفید باشه. بهتر بود از لیگ مهاجم دعوت میکرد. من یکی که اصلا خوشبین نیستم.
  • هیچکس IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    چرااینقدرمغرورمیشیدبیرون زمین چقدردروری میگیدت زمین بریدبگیدحرفاتونوازالان چیزی نشده میگن عراق وکیسه کش میکنیم بابادست بردارین ازاین غروروبی جاتون همش این کاراست ک ب تیم ملی ضربه میزنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی