نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
واکنش تند به ادعای حجازی درباره خرید استقلال/ آتیلا البسه استقلال را هم نمی‌تواند بخرد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ادموند اختر به ادعای آتیلا حجازی درباره خرید باشگاه استقلال واکنش نشان داد و گفت: آتیلا جان؛ اگر به خودت باشد البسه یک فصل تیم استقلال را هم نمی‌توانی بخری چه برسد به امتیاز چند هزار میلیارد تومانی این باشگاه بزرگ ...

خبرورزشی - ادموند اختر مهاجم اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره عملکرد شیخ دیاباته گفت: شیخ دیاباته حتی یک سوم مهدی قایدی برای استقلال کارایی نداشته و مشخص نیست بر چه اساسی در قراردادش به ازای هر گل، پاداش دلاری در نظر گرفته اند و جالب آنکه همه پنالتی‌ها را هم او باید بزند. کار مهاجم گل زدن است نه اینکه برود از پارک گل بچیند!

وی مصدومیت‌های پیاپی و مسافرت رفتن‌های شیخ دیاباته را خنده دار عنوان کرد و گفت: با دستمزدی که برای این مهاجم در نظر گرفته شده است می‌شد دو مهاجم خارجی که حداقل دو برابر شیخ دیاباته کیفیت فنی و بازدهی دارند جذب کرد اما خوب در پروسه جذب بازیکن خارجی اتفاقاتی می‌افتد که گاهاً به جای یک مدیر برنامه چند نفر ذینفع هستند. به نوعی سفره ای پهن می‌شود و ۵ تا ۱۰ نفر پول خوبی گیرشان می‌آید.

اختر ادامه داد: آنهایی که در استخدام دیاباته نقش داشتند اگر جوانب امر را به صورت کارشناسی و درست بررسی می‌کردند می‌توانستند این بازیکن را با یک سوم قیمت کنونی جذب کنند. این چه بازیکن حرفه‌ای است که نصف فصل را در کلینیک، دور زمین یا خارج از کشور سپری می‌کند. رفتارهای این بازیکن خنده دار است. اهل فن می‌دانند چه می‌گویم.

بازیکن سابق استقلال درباره فروش و خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس نیز گفت: از زمانی که یادم می‌آید این حرف‌ها زده شده و در حد شعار باقی مانده است. اما این وسط چند روز پیش مصاحبه‌ای از همبازی قدیمی و دوست بسیار عزیزم خواندم که نمی‌دانم شوخی کرده یا ما را سرکار گذاشته است. به هیچ عنوان جسارت نمی‌کنم که فامیلی این دوست عزیز را  بگویم بنابراین فقط می‌گویم آتیلا جان؛ اگر به خودت باشد البسته یک فصل تیم استقلال را هم نمی‌توانی بخری چه برسد به امتیاز چند هزار میلیارد تومانی این باشگاه بزرگ که برای هر دوی ما بسیار دوست داشتنی بوده و هست.

اختر اضافه کرد: من با آتیلا رابطه صمیمانه دارم و طرفداران ناصر خان از من دلخور نشوند چون خودم خیلی ایشان را دوست داشته و دارم و در دوران بازیگری کمتر مربی دیدم که مثل آقای حجازی پیگیر کار بازیکنان باشد. مثلاً بعد از قهرمانی ما با استقلال در جام ترکمنستان همانجا یک پاداش ۳۵ هزار دلاری به باشگاه تعلق گرفت و تا آقای فتح الله زاده بخواهد بخشی از این پول را برای بدهی‌های باشگاه یا ترکاندن بمب هزینه کند ناصر خان عین آن پول را بین بازیکنان و زحمتکشان تیم مثل اعضای تدارکات تقسیم کرد.

وی ادامه داد: یادم هست برای یک تورنمنت به امارات رفتیم و دست من شکست و ناصر خان هم گفت ناراحت نباش و فکر کن مثل یک توریست برای دو هفته به مسافرت آمده ای و من را همراه خودش به چند پاساژ بزرگ برد. به هر  صورت اینها نشان دهنده قلب بزرگ و ویژگی مثبت ایشان بود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی AE ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    آقای ادموند اختر شما جدی نگیرید ، سنگ بزرگ علامت نزدن است
  • امیر IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    اوناییکه یادشونه این جناب آتیلا سرجهازی پدرش بود تو همه تیمها،عینهو مث داداش علی دایی که فقط به درد خودشون میخورد،زمان بازی کردنش انگار"نخودی"بود فقط شانسی که داشت مجتبی جباری کنارش بود و جورشو میکشید،تیم ده نفره میومد تو زمین و فقط خدا،خدا میکردیم توپ زیر پاش نره.حالا این بنده خدا یه چیزی گفت،ادموند جان تو چرا جدی گرفتی؟
  • علی تاجی IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    آقای اختر شما اگر راست میگی و ادعای دوستی دیرینه با آتیلا حجازی داری در عصر ارتباطات گوشی رو بردار یه زنگ بزن به دوست قدیمیت از کم و کیف موضوع با خبر شو نه اینکه با مصاحبه دنبال خراب کردن و تمسخر دوست قدیمیت باشی.
    • حمید علوی CA ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      درسته. دمت گرم. ضمنن جوونای الان شاید ندونن که همین ادموند اختر به همراه امیرمافیا سال ۷۳ که متوجه شده بودن دیگه در لیست شادروان منصورخان برای فصل بعد نیستن، در بازی‌هایی که به زمین میومدن (بعنوان ذخیره، از جمله بازی استقلال ابومسلم) عمدن انقدر بد بازی کردن و انقدر با باند بازی جو تیم رو به هم زدن و انقدر امیرمافیا با ایروانی در استخر زعفرانیه لابی کرد که منصورخان رو کنار گذاشتن.
    • مهدی ادیب IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      فقط خدمت جناب علوی یه نکته رو یادآوری کنم که سال مورد نظرشون سال 75 بود.
  • صمدقلی IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    این همون دیاباته است که انتهای فصل گذشته تمام این استقلالی های عزیز می گفتند که وزیر پرسپولیسی می خواهد با دک کردن این به استقلال ضربه بزنه. این فصل موند و عیار واقعیش مشخص شد. پارسال به لطف تمام پنالتی هایی که زد بزور آقای گلش کردند. این فصل داد خودشان هم در اومده. اگر فصل پیش رفته بود الان ما باید همیشه مصیبت نامه گوش می دادیم که وای وزیر پرسپولیسی نخواستند استقلال نتیجه بگیره. بقیه شون هم از همین قماش هستند مونده بوند عیار واقعیش ن مشخص می شد
    • ساره IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      طرف هشت ماهه پولشو نگرفته دیگه روحیه و انگیزه ای میمونه واسش که بخواد گلزنی کنه :(
    • Perspolis IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      پدر بیامرز هشت ماه کجا بود شیخ و میلیچ طلب دارن ولی نه اونقدری ک تو میگی این صحبتها هم فقط برای عدم نتیجه گیریشون میزنن در ضمن فراموش کردی بشار و رادو و خارجیهای پرسپولیس هم همین مشکلاتو داشتن داداش گلم بشار هم چند ماه حقوقش عقب میافتاد ولی تا بازی میکرد جز بهترینها بود و خودشم ب مصدومیت نمیزد
  • مهرداد DE ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    هیچکس مثل آتیلا، شخصیت پدرش ناصرخان را کوچک نکرد، وقتی چند سال قبل گفت، شخصیت محمد علی پاشاکی کریمی ( اسطوره استیل آذین ) مثل پدر من می‌ماند. ناصر کجا، این کاسب موج سوار کجا.
    • حقیقت تلخه IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
      آره تو خوبی !! قدر زر، زرگر شناسد قدر گوهر، گوهری
    • خودم هستم فرهاد مجیدی IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      درست مانند فرهاد مجیدی قادکلیانی اسطوره تیمهای العین الاهلی النصر الغرافه و بهمن النصر امارات
  • محمدطاها IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    خب آتیلا حجازی گفته که توان خرید سهام باشگاه رو دارد، لابد با دوستانش میتونه بخره چه ایرادی دارد دلیل این همه نیش و کنایه و هجمه رو‌ اصلا متوجه نمیشم؟! بدبختی و مشکل استقلال اینکه پیشکسوتاش پشت هم نیستن چشم دیدن همو ندارند این حقیقته که نمیشه کتمان کرد..البته آتیلا حجازی تو مصاحبه ای که کرد گفته بود قطعا به شخص نمی فروشند اگر قراره سهام باشگاه واگذار بشه یک نهاد یا موسسه پیدا می کنند مربوط به دولت باشد..
  • حامد IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    وای وای وای چه تیکه ای انداخت به فتل
    • ارتش سرخ IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      دقیقا من ده دقیقه ب تیکه اش میخندیدم
  • ابی از فلاح IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    استخون همدیگرو داداشیای تاسی نارنجک زن حداقل نگه داذید.انقدر نجوویید.
  • شاهرخ خان: IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    شرم بر مسئولین تیمهای ایرانی که با بستن چنین قراردادهای ترکمنچایی (گل زدن مهاجم و گل نخوردن دروازه‌بان) پولهای مملکت رو به باد فنا میدن. بشار رسن هم چنین قراردادی داشت و بیخود نبود که خودشو میکشت تا ضربات ایستگاهی و کرنرها رو_ که احتمال گل زدن رو راحت براش فراهم میکرد_ بزنه. به عنوان یه پرسپولیسی اصلا دوست ندارم بازیکنان خارجی به تیم محبوبم بیان و با چنین قراردادهای ترکمنچایی جیب تیم محبوبم رو خالی کنن. کاش رادوشوویچ هم یه مشتری پیدا میکرد و زودتر از شرش راحت میشدیم. آل کثیر وقتی به پرسپولیس اومد بازیش صد پله پیشرفت کرد و گلهای حساسی برامون زد. پس بهتره بریم به سمت ایرانیزه کردن نیمکت تیمهامون (مربی و بازیکن). دیاباته پنالتی‌زن اول استقلاله چون راحت‌ترین کار برای گلزنی و گرفتن آپشن براش. شخصا اگه جای مدیرای تیمهای ایرانی بودم زیر بار چنین قراردادهایی نمیرفتم و طوری قرارداد میبستم که بشه بازیکن خارجی رو بابت گل نزدن جریمه‌ کرد. از اونجا که وظیفه مهاجم گل زدنه و وظیفه دروازه‌بان گل نخوردن، اعطای چنین آپشنهایی غیرقانونی است و باید با مدیرانی که چنین قراردادهایی میبندن برخورد قضایی کرد.
  • 6 IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    كيسه تو كيسه شده انگار! اينا كين؟؟؟
  • اسی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    من اگه با یکی انقد ادعای دوستی کنم اینجوری با هوار نصیحت و طعنه نمیزدم.
  • امیر IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    خود ناصرخان تو برنامه نود پخش زنده گفت هزینه درمان منو هدایتی داده، حالا میخوای استقلال بخری باشه میخرم برات
  • رضا کریمی IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    چرا نظرات من اصن پست نمیکنید!!!!!!؟
  • قیصر IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    هی میگن وزیر اینکارو اون کارو کرد نمیگن ما خودمون جنس مون خرابه حسودیم حالا این بنده خدا درست یا غلط یه ادعاّئی کرده شما چرا خودتونو خیس کردین یه دونه آدم درست حسابی تو این مثلاً پیش کسوت های استقلال نیست چقدر آآدم های حقیری هستن این اختر در پیتی هم آدمشده تو که از مرام ومعرفت خدابیآمرز میگی چرا فرزند شو به تمسخر میگری اینو بدون فرقی نداره چه پرسپولیس چه استقلالی ازت بخطر این بی شرفی ازت متنفر میشن آب گندیده هم بدترین امثال شما شرم کن خجالت بکش لعنت به امثال شما تا کور شود هرانکس که در او غش است ناصر خان روحت شاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی