شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸
۶ |
۳
اتفاق عجیب در ماجرای محرومیت کاپیتان پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تازه فردای بازی پرسپولیس و ذوب آهن در اصفهان که سیدجلال محروم بود و بازی نکرد حکم کمیته استیناف به باشگاه پرسپولیس رسید و مشخص شد که محرومیت کاپیتان پرسپولیس بخشیده نشده است.

خبرورزشی - باشگاه پرسپولیس بعد از حکم کمیته انضباطی در مورد اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان و پرسپولیس - استقلال به کمیته استیناف شکایت کرد. بر اساس حکم کمیته انضباطی سید جلال حسینی یک جلسه و فرشاد فرجی دو جلسه محروم شدند.  

پرسپولیس به کمیته استیناف شکایت کرد اما از همان ابتدا مشخص بود که محرومیت سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی بخشیده نمی‌شود.

به هر حال پرسپولیس شکایت خود را مطرح کرد و عجیب اینکه تازه فردای بازی پرسپولیس و ذوب آهن در اصفهان که سیدجلال محروم بود و بازی نکرد حکم کمیته استیناف به باشگاه پرسپولیس رسید و مشخص شد که محرومیت کاپیتان پرسپولیس بخشیده نشده است.

 قبلاً هم نوشتیم که محل کمیته انضباطی با کمیته استیناف در فدراسیون فوتبال فاصله چندانی ندارد و نهایتاً دو طبقه است اما به هر حال پروسه‌های اداری معمولا طول می‌کشد و در این مورد هم رای کمیته استیناف تازه بعد از بازی پرسپولیس و ذوب آهن اعلام شد.

هرچند که یحیی گل محمدی خوب می‌دانست که نباید در بازی با ذوب‌آهن هم روی سیدجلال حساب باز کند چرا که مطمئن بود محرومیت او بخشیده نمی‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • gaber IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    مشت نمونه خروار .بوروکراسی و کارهای اداری و دیر رسیدن احکام نشان از ۱ بازیگری کمیته و استیناف۲ تنبلی و بها ندادن به تیمها .خدا ما را از سر انسانهای بیکار و بی‌عار نجات دهد .کی درست میشه خدا داند .امیدواری و آرزو برای بهتر شدن نهادها و دستگاهها با تعویض نفرات امید پوچ و بیحاصلیست . چرا چون بقولی جنم اینکار را ندارند و غاصبانه پست ها را گرفته اند .آهای خوابی یا بیدار
  • ایمان IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    چون قبلاً سیدجلال تقاص گناه نکرده رو پس داده مجبور شدند تا او را محکوم کنند و راهی غیر از این نداشتن..
  • ق ر IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    ۶ روز از حمله تروریستی نارنجک در اصفهان گذشته که احتمال داشت چند نفر کشته و مجروح شوند و خبری از تروریست‌های و اقدامات کمیته انضباطی و نیروی انتظامی نیست عمق فاجعه با همین بی اعتنایی بیشتر است. به طور واقعی فرهنک فوتبال کشور ما مشخص شد و برای همینه تمام میزبانی ها از ایران دارند می‌گریند .
  • رضا IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    جرثومه فساد متاسفانه مدیر عامل 3سپاهان شده است.
  • علی IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    تصور کنید تماشاگران پرسپولیس حمله نارنجکی می کردن، اونوقت همه این اراذل و اوباش در ظاهر با کلاس کت و شلوار پوش،از فدراسیون فوتبال تا اعضای هیات مدیره،خصوصا اصفهانی ها و تبریزی ها کم کمش به خونخواهی خلیفه مقتول جنگ جمل رو راه می انداختن،اینها اینقدر ناپاک هستن!
  • g IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    چرا هیچ شهری و استانی مانند اصفهان نیست؟ همیشه هزارمن خبر و سرو صدا و آتشبازی .بقیه هم محکوم لطفاً اصفهانیها بدون حکم و قضاوت آرام باشند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی