نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
۳ |
۰
حوزه اختیارات کریم باقری در تیم ملی مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در خصوص حضور کریم باقری در تیم ملی توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرورزشی - تیم ملی فوتبال ایران شرایط بسیار حساسی را تجربه می‌کرد و اسکوچیچ و دستیارانش در حال آماده کردن ملی پوشان برای ۴ بازی حساس مقدماتی جام جهانی هستند. در این مقطع حساس و در حالی که تیم ملی برای تشکیل اردو در کیش به سر می‌برد، کریم باقری به کادر فنی تیم ملی اضافه شد. سرپرست، محبوب پرسپولیسی ها با حضور در اردوی تیم ملی کار خود را شروع کرده و در منامه نیز در کنار تیم حضور خواهد داشت.

شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در خصوص این انتخاب و حوزه اختیارات کریم باقری گفت: با دو کارکرد به تیم ملی اضافه شد؛ همان گونه که من قبلا قولش را داده بودم. هم در حوزه مدیریتی با اختیاراتی که بنده به ایشان دادم به تیم ملی کمک می‌کنند و هم اینکه در حوزه فنی، دستیار آقای اسکوچیچ خواهند بود و کمک می‌کنند. با توجه به تجربه مربیگری و بازیگری شان قطعا می‌توانند به تیم ملی فوتبال ایران کمک کنند و ما به این نتیجه رسیده بودیم.

وی افزود: تصمیمات در فدراسیون فوتبال بر مبنای عقلانیت جمعی گرفته خواهد شد. از باشگاه پرسپولیس هم تشکر می‌کنم؛ هم مدیرعامل و هم اعضای هیئت مدیره شان که به ما کمک کردند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرشید شهیدی FR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    کریم باقری می‌تونه مثل یک لنگر بزرگ در شرایط سخت جلوی نوسانات روحی تیم ملی رو بگیره و از نظر فنی هم با تجربه‌ای که در دوران مربیگری بی‌حاشیه‌ش به دست آورده، مثل یک تکه جواهره.
  • شمسعلی IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    حوزه اختیارات در بخش دعوا و کتک کاری و گردن کشی نمیدونم فازش چیه اگه اینطوره استقلالم هانی کرده رو بگذاره رو نیمکت.این ادم تو هرسال بدون هیچ بار فنی فقط برای دعوا سالی پنج میلیارد از لنگ میگیره...
    • کرمانشاهی اصیل IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      اولا هانی کورده کورد نیست دومآ هانی ارازل اوباشه آقا کریم ورزش کار بنده کرمانشاهی اصیل هستم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی