نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
درخواست غرامت سنگین وکیل مدافع استقلال از باشگاه/ مسئولان استقلال شوکه شدند
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال در میان مشکلات مالی خود با درخواست عجیب وکیل مدافع کروات خود روبرو شده است.

خبرورزشی - باشگاه استقلال این روزها به شدت دچار مشکلات مالی شده است، به طوری که پنجره نقل‌وانتقالات این باشگاه به دلیل عدم پرداخت مربی صربستانی پیشین خود بسته است. از طرفی، بحث تمدید قراردادها، پرداخت مطالبات شیخ دیاباته و هروویه میلیچ نیز بار سنگینی روی دوش باشگاه گذاشته است.

در این میان، وکیل میلیچ در نامه‌ای به باشگاه استقلال خواستار مبلغ قابل توجهی از مطالبات موکل خود به همراه سود ضرر و زیان آن شده است. این درخواست باعث تعجب مسئولان استقلال شده که چرا موکل میلیچ چنین درخواستی کرده است.

وکیل میلیچ ادعا کرده که در صورت عدم پرداخت این پول به فیفا شکایت خواهند کرد. وکیل میلیچ همان شخصی است که در بحث تمدید قرارداد نیز بندهای عجیبی را اضافه کرد تا مدیران استقلال عقب نشینی کنند و اجازه ندهند منافع باشگاه برای تمدید قرارداد یک بازیکن از بین برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • افشين فرشچي IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    به سلامتي! يك پرونده ديگر در فيفا. گريزلي كجاست؟
    • فری 3Dارزچیان IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      بابا این کیسه کشا بنده خدا رو چکار داری مگه نمیدونی که هزینه های باشگاه رو ممد نادری میده بقیه هم دلی بازی میکنن
  • توفان DK ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    انگاری در این دیار به خورده شدن مزد و حق و سر حم کردن در برابر کارفرما عادت شده و حتا ترویج می شود و اگر هم کسی دور از این قرهنگ ارباب رعیتی حق و حقوقش را بخواهد یکی هست که بگه چرا چنین درخواستی شده و از سورپرایزی کافرما گزارش دهد. واقعن هم چه کار عجیب و بی منطق و بدور از احترام بزرگان انجام شده!
  • فرزاد فاکتورچی گوسفند IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    باز چاپیدن بیت المال برای یک پیرمرد بدون مصرف
  • آل بابا مسعود IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    عیبی یوخ به کرواتها بگوئید بعد از رفتن برانکو با میلیونها دلار از ایران و انتقال تجربیات دلالیش به دیگر همشهریانش دیگر به هیچ کرواتی باج نمی دهیم اگر وکیل میلیچ غرامت میخواد مجبوریم که از اسکوچیچ کم کنیم تا به اونا هم چیزی برسه اینجا رئیس همه ورزش و فوتبال یه نفره اگه میخواین این دم آخری با بابا مسعود سرشاخ بشین برین شکایت کنین
    • مصطفی IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      برانکو بد سوزوندت که بعد ۲ سال از رفتنش هنوز فراموشش نکردی چون برانکو باعث شد الان برا کسب سهمیه تلاش کنید هر سال و برا سلامتی ورزش کنید...اتیشی که برانکو به جون کیسه کشها انداخت هیچ احدی ننداخت.....الان اسم برانکو که میاد کیسه کشها لرز میکنن...نترسید بابا...باز شکر برانکو ۷ تا جام اورد...استرا جونتون با ده بازی اندازه ۴ فصل برانکو ازتون گرفته و الانم اسطوره تونه بدون یک جام ..حتی قهرمانی نیم فصل...برانکو:استقلال شخصیت قهرمانی ندارد...راست میگفت چون ۲ سال از رفتنش گذشت و شما....به طور حتم تا ۵ سال دیگه هم دنبال سهمیه اید
  • سلمان IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    وصلن ب بودجه دولت!واسه همین دوست ندارن برن بخش خصوصی!حکومتی هم ماییم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی