نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
ترکیب عجیب منچسترسیتی؛ بدون هافبک دفاعی و مهاجم تخصصی/ استرلینگ در ترکیب اصلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا در بازی فینال لیگ قهرمانان تیمش را با ترکیبی متفاوت از همه بازی‌های اخیر به میدان می‌فرستد.

خبرورزشی - ترکیب منچسترسیتی برای دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد. نکته عجیب و جالب در مورد ترکیب آبی‌های لندن، حضور رحیم استرلینگ در ترکیب اصلی تیم است.

استرلینگ در این فصل به ویژه در نیم فصل دوم در بسیاری از بازی‌ها نیمکت نشین بود و به عنوان بازیکن جانشین به زمین آمد. ضمن اینکه امروز روزنامه دیلی میل انگلیس خبر از قرار گرفتن این بازیکن در فهرست مازاد منچسترسیتی برای فصل آینده داد، خبری که انتشار آن در فاصله چند ساعت مانده به دیدار فینال لیگ قهرمانان بسیار عجیب بود.

پپ گواردیولا که به وسواس فکری در مورد انتخاب ترکیب اصلی تیمهای خود در بازی‌های بزرگ معروف است و در ادوار گذشته لیگ قهرمانان هم بابت تغییرات عجیب و غریب در بازی‌های حساس ضربه خورده است، باز هم ترک عادت نکرده و در بازی فینال تیمش را بدون هافبک تخصصی دفاعی به زمین فرستاده است.

در ترکیب سیتی معمولاً رودری یا فرناندینیو به عنوان هافبک دفاعی تخصصی بازی می‌کنند اما برای بازی مقابل چلسی هر دو بازیکن نیمکت‌نشین هستند.

گواردیولا مدتهاست که تیمش را بدون مهاجم تخصصی به زمین می فرستد و حالا این بار بدون هافبک دفاعی تخصصی و با فقط با شش هافبک که قابلیت تکنیکی و تهاجمی دارند، ترکیب تیمش را چیده است.

ترکیب منچسترسیتی: ادرسون، واکر، زینچنکو، دیاس، استونز، دبروینه، گوندوغان، فودن، محرز، برناردو، استرلینگ

ترکیب چلسی: مندی، جیمز، چیلول، تیاگوسیلوا، رودیگر، آسپیلیکوئتا، کانته، جورجینیو، مانت، هاورتس، ورنر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    و همیشه هم این خودنمایی ها باعث باختش شده.
  • علی IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    من بازی دیشب اون قسمتش که پول همه چی نیست رادوست داشتم پول زیاد هوش ازسرگواردیولا برده بود بازی دیشب سه تا ازبهترینهای جهان نیمکت نشین بودن وگواردیولا اصلا به روی خودش نمیاورد والله ده دقیقه اول بازی من گفتم چلسی میبره تفکرات توخل وساختارحرفه ای ومنطقی چلسی سیتی وشیخ پولدارش وگواردیولای معرورشده رامات کرد جوانان بی ادعای چلسی وباتجربه های نسبتا ارزان چلسی دماراز میلیونرهای کدایی سیتیدراوردن مبارکشون باشه دیشب تنها چیزیکه توزمین من ندیدم گواردیولا بودیعنی فکرش پیش دلارهای شیخشان بود وهمون زمینش زد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی