نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
گواردیولا: بهترین تصمیم را در مورد ترکیب تیم گرفتم/ یک روز دوباره به اینجا برمی‌گردیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی از تصمیم خود در انتخاب ترکیب و تاکتیک تیم دفاع کرد.

خبرورزشی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی بعد از شکست تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی از تاکتیک و ترکیبی که برای تیمش انتخاب کرده بود دفاع کرد و تاکید کرد که تیمش در نیمه دوم عالی بوده است.

گواردیولا تصمیم گرفت ایلکای گوندوغان هافبک تهاجمی تیمش را در پست هافبک دفاعی به کار گیرد و دو هافبک دفاعی تخصصی منچسترسیتی یعنی فرناندینیو و رودری را نیمکت نشین کند: «من تصمیم گرفتم که بازیکنان تکنیکی را در زمین داشته باشم. گوندوغان سال‌ها در این پست بازی کرده است. برای اینکه سرعت تیم بالا برود، بازیکنان راحت همدیگر را پیدا کنند، بازیکنان تکنیکی و عالی نیاز داشتیم. این تصمیم من بود.»

او سپس گفت: «ما یک فصل استثنایی داشتیم، اما این بازی سخت بود. ما شانس‌هایی داشتیم. در نیمه دوم عالی کار کردیم. جسور بودیم اما نتوانستیم موقعیت‌های‌مان را به گل تبدیل کنیم چون حریف خیلی قدرتمند بود. بازیکنان ما عالی بودند. شاید یک روز دوباره به اینجا برگردیم. من کاری را انجام دادم که فکر می‌کردم برای تیمم بهترین تصمیم است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    حداقل دهسال طول میکشه سیتی بیادفینال امسال هم شانس اوردباوجود بایرن پی اس جی وریال وبارسا به فینال رسید نیمه نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ ریال بایرنبارساوپی اس جی اینوجایی بنویس جنا گواردیولا
  • امیرحسین IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    گواردیولا هم شده متخصص تغییر ارنج برنده در مهمترین بازی. همیشه هم چوبش رو خورده. چرا پس نمیگیره این بشر؟ دوست داشتنی ولی خودرای و وسواسی.
  • امیرحسین IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    چرا درس نمی‌گیره این بشر؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی