یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۷
۱ |
۰
توخل: چه جنگی بود/ می‌دانستم برنده می‌شوم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

توخل سرمربی موفق چلسی گفت در دومین حضورش در فینال لیگ قهرمانان، احساسی متفاوت نسبت به مرتبه قبل داشت.

خبرورزشی - توماس توخل سرمربی چلسی که با این تیم افتخار آفرینی کرد و فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد گفت از قبل از بازی این احساس را داشت که در فینال برنده خواهد شد.

توخل سال گذشته هم با پاری‌سن‌ژرمن به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید اما با نتجیه ۱-۰ مقابل بایرن مونیخ شکست خورد. پاری‌سن‌ژرمن این مربی آلمانی را اخراج کرد اما او خیلی زود به چلسی رفت و تیم رومن آبراموویچ مالک روسی را به دومین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ باشگاه رساند.

توخل بعد از برد مقابل سیتی گفت: «واقعاً خوشحال بودم که برای دومین بار این فرصت نصیبم شد که در فینال لیگ قهرمانان حضور داشته باشم اما این بار احساسی متفاوت داشتم. به آدم‌های دور و برم گفتم که این بار نوبت من است.»

او بازیکنان تیمش را خارق‌العاده و باورنکردنی خواند و گفت: «این بازی واقعاً سخت بود، چه جنگی بود. امروز بازیکنانم مصمم به بردن بودند می‌خواستیم منچسترسیتی را به دردسر بیندازیم و مثل سنگی داخل کفش آنها باشیم و اذیت‌شان کنیم. به همه بازیکنانم گفتم که در کار با توپ جسور باشید و رو به جلو حرکت کنید. کای هاورتس یک بازیکن قدرتمند است و این بار هم قدرت خود را نشان داد و یک گل فوق‌العاده زد. او قلبی بزرگ و شجاع دارد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    قیچی مهدی باعث پیشرفتشون شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی