نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۲
یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
۲ |
۳
مهاجم استقلالی از پیشنهادات اروپایی‌اش گفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی زوریا لوهانسک گفت که یک نیم فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد ولی در عین حال پیشنهاداتش را هم بررسی می‌کند.

خبرورزشی - روز گذشته بود که باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین به صورت رسمی اعلام کرد که اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی این باشگاه موفق شده است به انتخاب هواداران زوریا، عنوان بهترین بازیکن فصل این تیم را از آن خود کند. صیادمنش فصل خوبی را در اوکراین سپری کرد و موفق شد ۶ گل برای تیمش به ثمر برساند و ۳ بار نیز پاس گل داد.

صیادمنش در گفت‌وگویی کوتاه با برنامه سلام صبح بخیر درخصوص انتخابش به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته زوریا گفت: خیلی خوشحالم که توانستم به بعنوان بهترین بازیکن سال باشگاه انتخاب شوم و این حس خوبی به من می‌دهد. به بازیکنان و مربیان تیم خسته نباشید می‌گویم چون این اتفاق به صورت تیمی رخ داده و اگر غیر از این بود، هرگز اینگونه نمی‌شد. تمام تمرکز من روی موفقیت تیم است و در کنار آن خوشحال هستم که توانستم یک موفقیت فردی به دست بیاورم.

او درخصوص پیشنهاداتش و اینکه برای آینده چه تصمیمی گرفته است گفت: من یک نیم فصل دیگر با زوریا قرارداد دارم و به آن قطعا پایبند هستم. پیشنهاداتی هست و آنها را بررسی می‌کنم و با باشگاه صحبت خواهیم کرد و به نتیجه می‌رسیم.

صیادمنش در پایان گفت: برای تیم ملی نیز در مسابقات مقدماتی جام جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتوانند در این رقابت ها موفق باشند و راهی مرحله بعد شوند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    الهیار اگه سال بعد به یکی از5 لیگ معتبر منتقل بشه،کلا هم به نفع خودشه هم کشورش.
  • حالا IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    کسی از شما نظر نخواست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی