این آقا می‌خواهد ساختار فوتبال ایران را زیر سوال ببرد/ چرا همه بدبختی‌ها برای استقلال است؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد مومنی مهاجم سابق استقلال استعفای اعضای هیئت مدیره را ناشی از دخالت‌های وزارت ورزش می‌داند.

خبرورزشی - محمد مومنی در گفت‌وگو با خبرورزشی به استعفای اعضای هیئت مدیره استقلال واکنش نشان داد. متن این گفت‌وگو به شرح زیر است:

تمرینات استقلال هنوز شروع نشده حاشیه‌های باشگاه از راه رسید!

شروع مجدد تمرینات استقلال خبری خوش است و امیدوارم بازیکنان با پشت سر گذاشتن تمرینات با کیفیت آماده فتح جام حذفی شوند. قهرمانی در جام حذفی می‌تواند برای هواداران استقلال مرهم باشد اما متاسفانه امروز خبر ناراحت کننده ای را شنیدم.

منظورتان چیست؟

استعفای هیئت مدیره استقلال.

شما از این استعفا حمایت می‌کنید؟

البته که حمایت می‌کنم. عبدیان، نظری و آصفی بالای دست مدیر عامل هستند. اگر قرار باشد کارها به این شکل پیش برود سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. نظری رئیس کمیته ورزش شورای شهر است و عبدیان زحمت مالی تیم را می‌کشد و یا آقای نامداری که هواداران از عملکرد آنان راضی به نظر می‌رسند. من نمی‌دانم آقای علی‌نژاد می‌خواهد ساختار فوتبال ایران را زیر سوال ببرد؟

بروز این اتفاقات در آستانه شروع مجدد تمرینات تمرکز تیم را به هم می‌زند؟

قطعا همین طور است. البته این کار علیه استقلال از سوی وزارت ورزش و آقای علی نژاد است. نیروهایی که شما در هیئت مدیره به کار گرفته اید باید استقلال رای داشته باشند. دخالت در امور استقلال وظیفه هیات مدیره است نه وزارت ورزش. دائما دنبال ایجاد حاشیه برای استقلال هستند و بعد می‌گویند استقلال نتیجه نگرفت. خب شما نمی‌گذارید استقلال نتیجه بگیرد. هوادار چه گناهی کرده که باید چوب رفتارهای نابخردانه را بخورد؟ در این شرایط آیا کسی پاسخگو هست؟ نمی‌دانیم اصلاً با که طرف هستیم؟ مشکلمان را به وزیر بگوییم؟ به که بگوییم؟ نمی‌دانم چرا همه بدبختی‌ها برای استقلال است. تاکی ناعدالتی؟ مگر ما چه گناهی کرده ایم که با استقلال اینگونه رفتار می‌شود؟

پیشکسوتان زیادی از نوع واگذاری باشگاه گله مند هستند. نظر شما چیست؟

خوب من هم جزو مخالفان این شکل واگذاری هستم چراکه آنچه انجام شده به هیچ وجه کارشناسی شده نیست. رقم اعلام شده چیزی نزدیک به املاک و سرمایه‌های استقلال است و در این میان قیمت برند استقلال چه می‌شود؟ واقعاً برایم عجیب و سوال برانگیز است که چرا با این تیم که میلیون‌ها هوادار به همراه دارد اینگونه برخورد می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امید IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    بعد ی عده میگن مگه وزیر گل زده بله داستان قهرمان شدن این چهارسال شما اینگونه بوده
  • رضا IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    واقعا هم درست گفتن دست های پشت پرده ای توکاره تااستقلال نتیجه ی خوبی نگیره
  • اف IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    بیخود شلوغش نکن هوچی گری هم اندازه داره رییس هیت مدیر دزد به وزارت ورزش چه مربوطه
  • ...... DE ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    چرا میگید زیر سوال برده وقتی حقیقتو گفته؟
  • قیصر IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    این نشان از بیسوادی آدمه شما نگاه کنید مهندس تقوی یکی از استقلالی های تحصیل کرده ودورهای ورزش فوتبال ودر در سطح بسیار بالا گذرونه فرقش با این چلمن بیسوادی خودشو ثابت کرده آخه بد بخت خودت بازیکن کیسه بودی اگه وزیر یا مدیر عامل یا اعضای هیت مدیره میخواستن گل بزنن پس جنابعالی شلغم یا هویج بودی بیخود خوتونو اینقدر خوار خفیف نکنید دلم بحال هوادارهای استقلال میسوزه که پیش کسوتش شما هستین باید بحال این فوتبال باید گریه کرد دانه فلفل سیاه و خال مه رویان سیاه هر دو جانسوزن اما این کجا و آن کجا آقای تقوی کجا هو این اسکول کجا میگه وزیر ورزش چقدر شان ومنزلتش وپائین اومده که هر گاری چی در باره اش نظر میده شما باید برین در مکتب خانه آقای تقوی درس بخونید یاد بگرین که جایگاه هر شخص در تیم فوتبال کجاست یاحق راستی اینا جنس شونو باید از دیجی کالا بگیرن نه موتوری یا حق
  • امید IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    اینکه ما کل شاختار فوتبال و وزارتمون مشکل داره شکی توش نیست همونطور که انتخاب ناشتیست ویلموتس ساختمان پرسپولیس را به شستا داد پس همه تیم ها از وزیر و فوتبال سیاسی ضربه خوردند. اما استقلالی که زیر ساخت و اصالت و ریشه و انگیزه اش و نبود ادمها و پیشکسوتهای انچنانی و باریکنان بیعار و کادر ضعیف ربطی به وزارت ندارد.حذفی رو از پرسپولیس با پنالتی بردید تقدیم تراختور کردید و صدر جدول رو با مربی بیخودتون از دست دادید ربطی نداره فقط انقدر ب یمنطقید که وقتی می برید لال میشید و های و هویتان براهه. ولی وقتی مربی و سرمربی بیخود و بی سواد میارند بالا سرتان می بازید از چمن و توپ جمعکنم شاکی هستید. اقا به مقدسات اتحاد ندارید ادم فنی و درست و با شخصیت نذارید. هوادار باشعور و فهمیده کم دارید وزیر کیه؟! تراکتور جامتون می بره کار وزیره کیسه های چهل سوراخ؟! الدحیل می بازید کار وزیره؟! چطور ذوب توی لیگ باختید اما دو روز بعدش بردید کار وزیر نبود شمپتا؟!
  • Capitan IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    بابا پیشکسوتان استقلال هم شورش را در اوردند اگه تیمشان نتیجه تو اسیا گرفت خودشان بودند اما باختن هاش مال وزیر ورزش است من به عنوان یک سپاهانی میگم واقعا خیلی تفاوت است بین بازیکنان و مسعولان قرمز و ابی الکی نیست قرمز اینهمه طرفدار دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی