نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
واکنش عجیب و ناباورانه ویلموتس به شایعه سرمربیگری او در تیم بیرانوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد به هیچ وجه مربیگری در آنتورپ را قبول نمی کند.

خبرورزشی - مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی ایران در جدیدترین مصاحبه‌اش با رسانه‌های بلژیک اعلام کرد در هیچ تیمی در لیگ بلژیک به جز استاندارد لیژ مربیگری نمی کند.

ویلموتس در پاسخ به سوال خبرنگار سایت «فوتبال بلژیک» درباره احتمال مربیگری‌اش در آنتورپ، گفت: نه به هیچ وجه. من با مدیر سابق باشگاه آنتورپ ارتباط خوبی داشتم ولی الان او رفته است و من به هیچ وجه نه در این تیم و نه تیم دیگری در لیگ بلژیک مربیگری نمی کنم.

وی افزود: البته باید اعتراف کنم تنها باشگاه استاندارد لیژ است که اگر پیشنهاد مربیگری بدهد، قبول  می کنم. هیچ تیم دیگری را در بلژیک قبول ندارم.

ویلموتس برای مدت ۶ ماه هدایت تیم ملی کشورمان را برعهده داشت و در نهایت قراردادش را فسخ کرد و غرامت سنگینی را به دلیل عدم دریافت دستمزدش از فدراسیون ایران دریافت خواهد کرد. جالب اینکه پس از مربیگری کوتاه مدت در فوتبال ایران و کسب نتایج مفتضحانه در راه صعود به جام جهانی ۲۰۲۲، ویلموتس هرگز روی نیمکت هیچ تیمی در هیچ کجای دنیا دیده نشد!

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش کشورمان در این فصل برای آنتورپ بازی می کند و با این اظهارات ویلموتس، سرمربی سابق ایران فصل آینده مربی بیرانوند نخواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    مخ من عین کامپیوتر هست دقیق وقایع را به یاد میارم بهم ارتباطش میدم و نتیجه گیری می کنم بعد دو برد تیم ملی جلوی کامبوج و هنک کنگ لنگیا که سایه رقیب دلال کروات که کیروش بود را از تیم ملی دور می دیدند شروع به عقده گشایی علیه کیروش که گناهش مساوی جلوی پرتغال و باخت خفیف به اسپانیا بود کردند و از تاکتیکهای هجومی ویلموتس تعریف می کردند بعد دو باخت خفت بار به عراق و بحرین با بازی مافوق افتضاح شجاعی پیرمرد و سربار آزمون لنگیا در سوراخ قایم شدند و لام تا کام چیزی نگفتند یا اگه هم گفتند هیچ اشاره ای به موضع قبلی خودشون نکردند! بعد هم حسین فرکی و جلال جلال پور در اظهار نظری مافوق تاریخی خواستار فرصت بیشتر به ویلموتس شدند!!!!!!!! جالب اونجاست که جناب زهرابی فرکی را لایق سرپرستی تیم ملی معرفی کرده بود!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی