آقای وزیر! با این بیانیه هیئت مدیره چطور با مددی کار می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در متن بیانیه و استعفای اعضای هیئت مدیره استقلال نکات بسیار مهم و حساسی وجود دارد که مستقیما خطاب به وزیر ورزش عنوان شده رسانه‌ای هم شده است. از اتفاقات مشکوک در آکادمی استقلال بگیرید تا مسائلی چون افسر امنیتی در باشگاه استقلال و تمرد مدیرعامل در ماجرای تمدید قراردادها.

خبرورزشی - فرهاد اشراقی؛ در این مطلب به هیچ عنوان قصد قضاوت نداریم. نه از عملکرد و مدیریت احمد مددی دفاع می‌کنیم و نه از عملکرد و مدیریت هیئت مدیره ای که کاملاً مشخص است ضعف شدید دارد و رئیسش هم در زندان است!تاکید می‌کنیم بدون اینکه قصد قضاوت داشته باشیم فقط یک سوال از وزیر محترم ورزش می‌پرسیم :جنابعالی که با استعفای دسته جمعی اعضای هیئت مدیره استقلال مخالفت کرده اید، چطور می‌خواهید با این بیانیه تند هیأت‌مدیره آنها را با احمد مددی دور یک میز بنشانید و چطور انتظار دارید این افراد با مدیر عامل مورد حمایت معاون شما یعنی علی‌نژاد در یک باشگاه کار کنند؟ آیا اصلاً امکان چنین چیزی وجود دارد؟آیااین تهمت‌هایی که زده شده در عرض ۲۴ ساعت فراموش می‌شود یا مشکلاتی که هیئت مدیره درست یا غلط عنوان کرده‌اند در عرض یکی دو ماه آینده که دولت عوض می‌شود، حل خواهد شد؟

آنچه مسلم است اعضای هیئت مدیره استقلال حتی اگر ۲ ماه دیگربمانند،بعد از بر روی کار آمدن دولت جدید همگی باید بروند چرا که به احتمال بسیار فراوان دولت جدید با دولت فعلی همسویی ندارد و تمام وزرا و معاونین آنها و همچنین اعضای هیئت مدیره باشگاه‌ها عوض می‌شوند.

مگر این که استثنائا در یک مورد خلاف آن ثابت شود که البته بعید می‌دانیم. با این حال روی سخن ما با وزیر محترم ورزش است و فقط در مورد همین یکی دو ماه آینده صحبت می‌کنیم استقلال در شهریورماه بازی بسیار حساسی با الهلال عربستان دارد و این مشکلات و اختلافات مدیریتی صددرصد به تیم فوتبال هم لطمه می‌زند. از آن طرف فرهاد مجیدی بحث دلالی را در باشگاه پیش کشیده و شرایط فنی استقلال هم خیلی مناسب نیست آنها دربی را واگذار کردند و امید خود را در لیگ برتر از دست داده‌اند.

فقط می‌ماندلیگ قهرمانان آسیا که آنجا هم استقلال برخلاف پرسپولیس که دو بار تا فینال رفته هر سال ناکام می‌ماند. با بیانیه تندی که هیئت مدیره در مورد مدیرعامل باشگاه استقلال صادر کرده ادامه همکاری طرفین چیزی در حد طنز و غیر قابل تصور است. در واقع همه ایران می‌دانند که این هیئت مدیره نمی‌تواند با مددی کار کند و مددی هم با آنها همکاری نخواهد کرد مگر اینکه وزیر ورزش باز هم بخواهد جور دیگری فکر کند و در این یکی دو ماه آخر دوران حضورش در وزارت نخواهد تغییراتی را ایجاد کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس CA ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    باز نقشه جدید برای غارت بیت المال چند ساله کیسه کشها فیلمشونه
    • کارون IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      لنگی جان نقشه چیه چی میگی یحیی دستور داد یه روزه مدیرعامل برداشتن اون نقشه نبود توهم چیزی هست که در فرهنگ لغت لنگی ها خیلی جایگاه خوبی داره
    • محمدم IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      ناشناس متوهم لنگی، مدیران تیمت کاسه گدایی دستشونه و تو از پاداش آسیایی پیروزی حرف میزنی؟!
  • شمسعلی IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    پدر استقال رو در اوردن این.................................... اه اه کی این چند مته ننگین هم تموم میشه خستمون کردید
  • محمدطاها IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    میگما خب مگه‌ همین اعضا با رای اکثریت سعادتمند رو برکنار نکردن پس حالا چطور نتونستن با رای اکثریت مددی رو برکنار کنند و خودشون استعفا دادن؟!؟!حالا پیدا کنید اون پرتقال فروشی که زورش و نفوذش تو استقلال خیلی زیاده..
    • شهرام NL ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
      شما حافظت مشکل داره تقصیر خودت نیست برو مطالب اونروزها را بخوان تا ببینی که وزیر یک ماه جلوی تشکیل جلسه برای برکناری سعادتمند را گرفت تا گند بزنه به تیم استقلال در آستانه بازی های آسیایی و فرهاد مجیدی از تیم بخاطر سعادتمند بره! آخرشم حاضر نشد بیاد جلسه گفت خودتون برگزارش کنید که نتیجش شده رفتن سعادتمند و آمدن مددی با فشار وزیر و معاونش که شاهد خدماتشون در این مدت بودیم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی