نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۴
۵ |
۳
رفتار عجیب و دور از شأن رئیس یک فدراسیون
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در جلسه امروز با هیئت اعزامی از کمیته ملی المپیک افغانستان، رفتاری عجیب از خود نشان داد.

خبرورزشی - عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در حاشیه دیدار روسای فدراسیون‌ها با هیئت اعزامی از کمیته ملی المپیک افغانستان از ماسک استفاده نکرده بود و به همین دلیل خبرنگاران از وی خواستند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کند. وی اما در واکنش به درخواست خبرنگاران گفت: از ماسک استفاده نمی‌کنم تا شما سوژه داشته باشید.

نصیرزاده که بار دیگر با اعتراض خبرنگاران روبه‌رو شد، ضمن تاکید مجدد بر عدم استفاده از ماسک اظهار داشت: من واکسن زده‌ام و اگر مریض شوم شما ویروس کرونا را به من منتقل کرده‌اید.

وی در پاسخ به این سوال که شما در کدام گروه برای دریافت واکسن قرار داشتید، گفت: یکی از اسپانسرهای فدراسیون واکسن وارد کرده و من تزریق کردم.

این رفتار عجیب، دور از شأن و ناشایست رئیس فدراسیون بدنسازی در حالی اتفاق افتاده که حتی اگر بر فرض وی واکسن زده باشد، هم باید طبق تاکید متخصصان، از ماسک استفاده کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ....... US ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    این آقا با زدن واکسن می تواند نا قل ویروس با شد و بدون اینکه خودش به بیماری مبتلا شود دیگران را مبتلا کند . یکی با ید با پس گردنی به این نره غول ثابت کند بجای کلفت کردن با زوهایش ٬ یه فکری هم !! (فکر ) برای مغز لا غر و نا توانش بکند .
  • رضا IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    بندازینش بیرون. آدم نفهمه نباید مسئول باشه
  • هادی پور IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    بایدم وقتی بزرگان این رشته ورزشی اکثرا از ایران عزیز مهاجرت کردن یا با هزینه های شخصی به مسابقات برون مرزی میرن و عملا دلسرد از فدارسیون هستند این گونه افراد که تو محل خودشون هم شناخته شده نیستند برای دیده شدن هر کاری انجام بدن
  • شهرام NL ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    دور از شان؟ یه مدیر که شان داره نام ببر؟ طرف رییس ق.ق است میخواد رییس جمهور شه تا با فساد مقابله کنه! دیگه خوودت تا تهش برو تو مملکت چخ خبره
  • ناصر IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    هر بچه قرتی که بشه رییس فدراسیون همین میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی