نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اردوی حریف تیم ملی ایران به هم ریخت/ بازیکنان ممنوع الخروج شدند
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نوشته یک رسانه هنگ کنگی، تعدادی از بازیکنان کلیدی تیم ملی فوتبال این کشور قادر به همراهی هنگ کنگ در مسابقات انتخابی جام جهانی قطر و جام ملت‌های آسیا نیستند.

خبرورزشی - روزنامه «south china morning post» اعلام کرده است تعدادی از بازیکنان کلیدی تیم ملی فوتبال هنگ کنگ که در لیگ چین حضور دارند به دلیل شرایط قرنطینه‌ای، اجازه همراهی با تیم ملی کشور خود را پیدا نکرده‌اند و نمی‌توانند در مسابقات انتخابی جام جهانی قطر انتخابی جام ملت‌های آسیا برابر ایران، عراق بحرین به میدان بروند.

پاتلانینن سرمربی تیم ملی هنگ کنگ در واکنش به غیبت تعدادی از نفرات کلیدی، به دیگر بازیکنان دعوت شده اشاره کرد و گفت: از داشتن یک تیم جنگجو با بازیکنانی که نگرش خارق العاده‌ای دارند خوشحالم. آنها همان بازیکنانی هستند که من می‌خواهم. در این رقابت‌ها با سه حریف سطح بالا روبرو می‌شویم اما از نگرش بازیکنان خوشحالم. تمام بازیکنان متعهد هستند. در حقیقت از آخرین باری که با هم بودیم زمان زیادی گذشته است.

وی درباره دعوت از «فونگ» بعد از ۸ سال به تیم ملی هنگ کنگ گفت: من او را به عنوان یک بازیکن دوست دارم. او دارای یک شخصیت جنگجو است. این دقیقاً همان شخصیتی است که ما برای مسابقات به او نیاز داریم.

سرمربی تیم ملی هنگ کنگ با اشاره به در پیش بودن بازی با ایران، عراق و بحرین گفت: هرگز برای باخت وارد یک مسابقه نمی‌شوم؛ هرگز. می‌خواهم یک تیم جنگنده ببینم. می‌خواهم بازیکنان را ببینم که برای تیم هر کاری انجام می‌دهند. آنها مثل مرغ سربریده نمی دوند. از آنها می‌خواهم که از نظر تاکتیکی موقعیتشان را بدانند؛ اینکه چطور حرکت کنند و چطور حریف را به دردسر اندازند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی