ناراحتی  شدید سرمربی پرسپولیس پس از شکست گواردیولا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی یکی از طرفداران سفت و سخت پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی است و از شکست او در فینال لیگ قهرمانان اروپا ناراحت شده.

خبرورزشی- گرچه تیم محبوب سرمربی موفق پرسپولیس، بارسلوناست اما همواره از پپ گواردیولا به عنوان الگوی خود یاد می‌کند. او خرداد ماه سال گذشته در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی عنوان داشت که فوتبال خارجی زیاد تماشا می‌کند.

وقتی از گل محمدی پرسیدیم الگوی تو مارسلو بیلساست چون گاهی اوقات به سبک سرمربی پرآوازه آرژانتینی کنار زمین روی زانو می‌نشینید و دست زیر چانه خود می‌زنید؛ وقتی بازی گره می‌خورد بیشتر شما را در این حالت دیده‌ایم. از بیلسا الگو گرفته‌اید؟ او جواب داد: «کنار زمین و روی زانو نشستن من ربطی به بیلسا ندارد! این کار من دو دلیل ساده دارد. اول آنکه ۹۰ دقیقه ایستادن کنار زمین و داد و فریاد کردن سخت است و به هر حال ما هم خسته می‌شویم. یک لحظه می‌نشینم و استراحت می‌کنم، اما دلیل دوم این است که خودم تصور می‌کنم این‌جوری زاویه دید بهتری نسبت به زمین مسابقه پیدا می‌کنم. البته در جواب سئوال شما باید بگویم پپ گواردیولا و شخصیتش را خیلی دوست دارم. در میان تیم‌های باشگاهی دنیا هم بارسلونا همیشه الهام‌بخش من بوده و هست.»

ناراحتی  شدید سرمربی پرسپولیس پس از شکست گواردیولا

برهمین اساس یحیی گل محمدی که البته طرفدار بارساست خیلی دوست داشت مربی مورد علاقه‌اش گواردیولا همراه با منچسترسیتی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. اولین شکست منچسترسیتی اما در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در بدترین زمان ممکن و در آستانه قهرمانی رقم خورد.

شکست گواردیولا باعث شد برخی دوستان نزدیک یحیی گل‌محمدی با او شوخی کرده و سربه سرش بگذارند. بد نیست اضافه کنیم گل‌محمدی قبل از ال‌کلاسیکو و بازی‌های دو تیم بارسا و رئال بدجوری برای شاگردان طرفدار تیم مادریدی خود کُری می‌خواند!

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیرحسین IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    من پرسپولیسی ام، ولی باخت سیتی ناراحتی نداشت، چلسی واقعا در مجموع تیم بهتری بود و شایسته برد. پپ به خودش باخت مثل استاد بیلسا. امیدوارم یحیی با همین نوع تفکرات رو دور باخت با بازی زیبا نیفته، چون گاهی پتانسیلش رو نشون می‌ده متأسفانه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی