دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
۰ |
۲
من همیشه جنگیده‌ام و پاداش آن را گرفته‌ام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریم بنزما می‌گوید همیشه تلاش کرده و حالا هم با حضور دوباره در تیم ملی فرانسه پاداش تلاش خودش را گرفته است.

خبرورزشی - کریم بنزما بازیکن تیم ملی فرانسه که در اردوی این تیم به سر می برد با تمجید از کیلیان امباپه از او به عنوان یک پدیده یاد کرد و همچنین در مورد جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید هم حرف زد.

او ابتدا در مورد زیدان گفت: «زیدان یک مربی واقعاً خوب است و همین‌طور یک انسان خوب. بابت جدایی‌اش از رئال مادرید ناراحتم اما به هر حال پیش آمده و زندگی ادامه دارد. دیدید که من هم سرانجام به تیم ملی دعوت شدم و از این بابت از دشان تشکر می‌کنم. در همان زمان دعوت شدنم با هم صحبت کرده و حرف‌هایی رد و بدل کردیم. خوشحالم که به تیم ملی برگشتم. فکر می‌کنم به خاطر عملکردم بود و اینکه من هرگز باور کردن را متوقف نکردم. از لحاظ احساسی شرایط خوبی نداشتم زیرا عدم حضور در تیم ملی سخت است. موانع و سدهای زیادی در دوران کاری من بوده اما همیشه جنگیده‌ام و پاداش هم گرفته‌ام.»

بنزما در ادامه ضمن تحسین امباپه گفت: «به نظر من مقایسه‌ای در کار نیست. کیلیان بازیکنی جوان است و یک پدیده. توانسته‌ام کنار او تمرین کنم. با یک ضرب کنار هم بازی می‌کنیم. او حرکات خوبی انجام می‌دهد. سرعت زیادی دارد و جلوی دروازه از مهارت خوبی برخوردار است او بازیکن با کلاسی است.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی