نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
۰ |
۰
درخواست ویژه آقای مربی از مدیران باشگاه یوونتوس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برای این که یک بازیساز در مرکز زمین برای یوونتوس حضور داشته باشد، مکس آلگری خواهان مانوئل لوکاتلی شده است.

خبرورزشی - ماسیمیلیانو آلگری مربی ایتالیایی یوونتوس بعد از بازگشت به این تیم، در اولین درخواستش از مدیران یووه خواسته تا مانوئل لوکاتلی را به خدمت بگیرند.

یکی از مشکلات پیرلو در فصل گذشته این بود که در ترکیب یوونتوس، بازیساز مناسبی وجود نداشت که توپ را به مهاجمان برساند. در حقیقت آرتور تنها بازیکن خلاق تیم بود اما بازیکن برزیلی فصل جالبی نداشت. رابیو، رمزی، بنتانکور و مک‌کنی نیز نتوانستند این نقش را بپذیرند و به همین خاطر است که «گاتزتا دلو اسپورت» گزارش داده که لوکاتلی اولین درخواست آلگری برای خرید در تابستان خواهد بود.

آلگری از زمان حضورش در میلان به خوبی لوکاتلی را می‌شناسد و به همین خاطر است که می‌خواهد این بازیکن را به تیمش اضافه کند. مانوئل در حال حاضر در تیم ملی ایتالیا نیز جایگاه ثابتی پیدا کرده است. لوکاتلی تا سال ۲۰۲۳ با ساسولو قرارداد دارد و قیمتش حدود ۴۰ میلیون یورو تخمین زده می‌شود. او بازیکنی است که تقریباً کل زمین را پوشش می‌دهد و خلاقیت و قدرت بازیسازی خوبی دارد. او در فصلی که گذشت ۴۰ بازی انجام داد داشت که ۴ گل زد اما در هر بازی به طور میانگین ۸۲ پاس داد که ۸۹ درصدش به مقصد رسید.

البته اگر آلگری نتواند لوکاتلی را در ترکیبش داشته باشد از مدیران یووه خواهد خواست تا میرالم پیانیچ را از بارسلونا برگردانند.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی