نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
تیم ملی با پرواز اختصاصی به بحرین رفت/ آخرین وضعیت انتخاب ۲۳ بازیکن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی ایران برای صعود به دور بعد باید هر ۴ بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

خبرورزشی - تیم ملی در نهایت در شرایطی که روز گذشته آخرین تمرین خود را با حضور وزیر ورزش انجام دادند، ساعت ١۵ امروز با پرواز اختصاصی راهی بحرین شد.

تیم ملی با ۲۷ بازیکن در منامه حضور خواهد یافت و برخلاف تورنمنت‌های گذشته، اسکوچیچ از میان این بازیکنان می‌تواند در هر مسابقه ٢٣ بازیکن را انتخاب کند. شاگردان اسکوچیچ طی روزهای آینده به ترتیب با هنگ کنگ، بحرین، کامبوج و در نهایت عراق در تاریخ های ١٣، ١٧، ٢١ و ٢۵ خرداد ماه بازی خواهند کرد

تیم ملی ایران در شرایطی با کسب ۶ امتیاز از ۴ بازی گذشته، عازم بحرین شده که در گروه C مسابقات عراق و بحرین با کسب ١١ و ٩ امتیاز از ۵ مسابقه رتبه اول و دوم را در اختیار دارند و کار بسیار سختی در منامه پیش رو دارد.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    زمان کارلوس کی روش دو بار مقتدرانه به جام جهانی صعود کردیم و در مقابل تیم های بزرگی مثل آرژانتین ، اسپانیا و پرتغال با غرور و افتخار بازی کردیم ولی الان برای بازی جلوی تیم هایی مثل بحرین و عراق استرس داریم و حتی شاید به دور بعدی مقدماتی جام جهانی صعود نکنیم ،اون عده ای که میگفتن صعود به جام جهانی کار سختی نیست چرا الان سکوت کردن ؟ خیلی زود از عرش به فرش رسیدیم هر چند خیلی امید دارم که بحرین و عراق را شکست بدیم و راهی مرحله بعد بشیم.
  • ایمان عشقپولیسی IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    امیدواریم تیم ملی در دوبازی خود با موفقیت از زمین بیرون بیاید وبتواند به جام جهانی سعود کند
  • بابا IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    کی روش درشروع کارش درایران خیلی خوب بودوبرفوتبال ماتاثیرخیلی خوبی داشت ولی درادامه خودش وفوتبال مارودرگیرحواشی ودعواهای بی پایان کردودیگه واقعاوقتش بودبره،امیدوارم اسکوچیچ وبچه هاباجدی گرفتن رقباوالبته تجارب گرانبهای خودشون موفق عمل کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی