نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
۳ |
۴
فرمول ترابی برای رسیدن به پیراهن تیم ملی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی ترابی از زمان سرمربیگری دراگان اسکوچیچ برای اولین بار است که به تیم ملی دعوت می‌شود و دلیل این دعوت را باید در عملکرد او در لیگ قهرمانان آسیا جست و جو کرد.

خبرورزشی - مهدی ترابی بعد از یک نیم فصل ناامید کننده در العربی به لیست مازاد این تیم رفت و تصمیم گرفت به پرسپولیس باز گردد.

این وینگر تکنیکی و شوتزن که بازیکن مورد علاقه کارلوس کی‌روش بود و توسط او اولین بار به تیم ملی دعوت شد از زمان حضور اسکوچیچ رنگ اردوهای تیم ملی را ندید. ترابی در بازی با ازبکستان، بوسنی و سوریه به تیم ملی دعوت نشد اما در نهایت راه رسیدن به پیراهن تیم ملی را پیدا کرد.

مهدی در بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا یکی از بهترین بازیکنان رقابت‌ها بود و با ارسال ۵ پاس گل در صدر جدول گلسازان قرار گرفت. البته درخشش مهدی به این ۵ پاس گل ختم نمی‌شود و او توانست در ۶ بازی ۲۰ فرصت گلزنی را خلق کند و رکورددار جام باشد. ترابی بهترین بازیساز آسیا است و مشکلی که تیم ویلموتس در ایجاد موقعیت برای مهاجمانش در بازی با عراق بحرین داشت را می‌تواند بر طرف کند.

مهدی در بازی دور رفت برابر بحرین حتی روی نیمکت هم نبود و در بازی با عراق هم ویلموتس او را روی نیمکت نشاند و یک دقیقه هم به او بازی نداد اما این ستاره تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند با درخشش برابر بحرین و عراق راه نجات برای تیم ملی باشد و مثل پرسپولیس که به او تکیه دارد، در تیم ملی هم یکی از ستون‌های تیم باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نیکویی IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    برگ برنده ایران در این بازیها ترابیه، کمتر بازیکنی در ایران مثل اون قدرت خلق موقعیت گل داره و‌ مهاجمای تیم مثل آزمون و طارمی باید پاسی بهشون داده بشه تا بتونن گلزنی کنن و فعلا بهترین گزینه برای خلق موقعیت همین ترابی هس چون مهاجم نوک نیس و توانایی اصلیش در همین پست یعنی بازی پشت سر مهاجم ها هس
  • گرگانی IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    به خدا به جز طارمی و سردار تیم پرسپولیس و یحیی رو میبردن میرفتیم مرحله بعدی . امید عالی شاه اگه بود ماست میکرد خط دفاع حریفا رو با ترابی گلی پسا طلایی رو سر طارمی و و سردار میریختن
  • یه ادم IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    مهدی قایدی از همه بهتر میتونه گل بزنه وموقعیت خلق کنه بنظرمن تیم ملی باید از قایدی و ترابی استفاده کنه ولی اگه با سه مهاجم بازی کنیم و سردار و طارمی تو ترکیب باشن اما تعویضی موقعیت گل بیشتر ساخته میشه چون سردار و طارمی خیلی توانایی موقعیت سازی ندارن باید بهشون حتما پاس بدن ولی ترابی و قایدی میتونن موقعیت بسازن و به تیم ملی کمک کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی