نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
۴ |
۴
درود به شرافت رسول خادم، پرویز پرستویی و علی کریمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حرکت بزرگ و انسانی پرویز پرستویی،رسول خادم، علی کریمی، احسان علیخانی و سایر کسانی ککه کمک کردند تا دانش‌آموزان محروم صاحب تبلت شوند و بتوانند درس بخوانند واقعا قابل تقدیراست.

خبرورزشی - شاید خیلی های دیگر هم در این کار خیر سهیم اند اما اسمی از آنها در میان نیست و یا حداقل این که ما آنها را نمی شناسیم اماحرکت انسان‌دوستانه رسول خادم ،علی کریمی، پرویز پرستویی و...نشان می‌دهد که آنها نسبت به جامعه خود بی‌تفاوت نیستند.

شاید خیلی ها تمکن مالی بیشتری هم داشته باشند اما روحشان هم خبر ندارد که هزاران دانش آموز بی بضاعت در نقاط مختلف این کشور به خاطر نداشتن تبلت یا گوشی در شرایط کرونایی نمی‌توانند ادامه تحصیل بدهند.

کار خوب را باید گفت و نوشت کاری که علی کریمی عزیز همراه با پرویز پرستویی و رسول خادم و با همراهی احسان علیخانی و تیمش والبته زیر نظر موسسه خیریه حضرت علی علیه السلام انجام دادند، یک کار صددرصد خداپسندانه و انسانی است که حتماً باید از آن تقدیر کرد. همه ما وظیفه داریم درانتشار این قبیل خبرهای مثبت و انساندوستانه کوشا باشیم تا حداقل از این طریق دین خود را ادا کرده باشیم.

آفرین بر شرافت علی کریمی، پرویز پرستویی، احسان علیخانی و رسول خادم دوست داشتنی که در تمام روزهای سخت در کنار مردم خوب ایران بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس NL ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    خدا نگهدارشان باشد
  • حسین مقدم IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    پهلوون رسول خادم شرف و انسانیت را با خدمت به مردم ایران به تمام و کمال معنی کرد و پایه گذار همراهی خیل عظیمی از عاشقان خدمت بخصوص ورزشکاران و هنرمندان شد.باید درود فرستاد به امثال علی کریمی که صادقانه یاری رسون افراد بی بضاعت میشه و چقدر افتخار میکنیم به این عزیزان
  • بهنام IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    علی کریمی یک مرد واقعیه و باشرف که همیشه تو کارای خیر پیشقدمه
  • الدوچرخه چی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    طبق کدوم اصول مملکتی که رو گنج ودلار خوابیده باید بازیگران وفوتبالیستها ومجریها برند برای دانش امورانش تبلت بخرند!!!اگه ایران با این همه درامد وجمعیت ۸۵ میلیونی فقیر وبی نوا وبدبخت ومحتاج داره پس چین با جمعیت یک میلیارد و۴۰۰میلیونیش وکمبود منابع معدنی باید چیکار بکنه!!!لطفا بجای خودشیرینی بزارید هرکسی مسئولیت خودش رو انجام بده.شما هم اگه خیلی دلتون برای مردم میسوزه از اون کسانی که باعث وبانی این وضعیت هستند بخواهید که یا کارها رو درست کنند ویا برن گورشون رو گم کنندنه که یه مسکن چند روزه به مردم بدید وهم خودتون رو ادم خیرنشون بدید وهم هزارتا سواستفاده از قبلش بکنید!این ریا کاریها وخودشیرینیها درد ملت و کم نمیکنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی