نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
ویدیو| ۱۰ اظهارنظر مهم علی دایی؛ از انتخابات تا قهرمان لیگ برتر/ خوشحالی از گلزنی بازیکنی که به خاطرش فحش خورد!
طول ویدئو: 01:47

علی دایی در گفت‌وگو با خبرورزشی به سؤالاتی درباره انتخابات ریاست جمهوری، پیش بینی درباره قهرمان لیگ برتر و وضعیت تیم ملی در بحرین پاسخ‌های صریحی داد.

خبرورزشی - علی دایی دو روز پیش گفتگوی مشروحی با خبرورزشی داشت که در بخشی از این گفتگو درباره انتخابات ریاست جمهوری و حمایت از یک کاندیدای خاص گفت: مرحوم پدرم وصیت کرد به مسائل سیاسی فکر هم نکنم و قاطی سیاست نشوم. الان هم می گویم در انتخابات ریاست جمهوری از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده و نخواهم کرد.

علی دایی درباره بازی‌های پرسپولیس و اینکه اصلا این بازی‌ها را دنبال می‌کند نیز گفت: مگر می شود بازی‌های پرسپولیس یا سایر مسابقات حساس فوتبال را دنبال نکرد؟ مطمئنا تمام بازی‌های پرسپولیس را تماشا می کنم.

وی درباره دربی اخیر پایتخت گفت: در رستوران خودم این دربی تماشا کردم. بازی سنگین و دشواری بود که در نهایت با پیروزی پرسپولیس همراه شد.

اسطوره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: کلی خوشحال شدم. به هرحال پرسپولیس تیم ماست و همان طور که استقلالی‌ها از پیروزی تیم خودشان خوشحال می‌شوند ما هم از بردهای تیم محبوب خود شاد می‌شویم. یک نکته را اما حتما باید بگویم که همیشه دعا می کنم پرسپولیس و استقلال در بهترین شرایط باشند. شما ببینید ۹۰ درصد مردم ایران طرفدار یکی از این دو تیم هستند و فرقی هم نمی‌کند آذری زبان باشید یا اصفهانی، مشهدی، شیرازی، تهرانی و... و بالاخره یکی از این دو تیم را دوست داریم.

علی دایی درباره احتمال قهرمانی پرسپولیس یا سپاهان در لیگ برتر به خبرورزشی گفت: با توجه به شرایط جدول و تعداد بازی‌های باقی مانده می توان گفت این دو تیم رقابت خواهند داشت. سپاهان اصفهان هم تیم خوبی است که رقیب سرسختی است اما من فکر می‌کنم امسال باز هم پرسپولیس به عنوان قهرمانی لیگ برتر خواهد رسید.

سرمربی اسبق پرسپولیس درباره دلایل اینکه پرسپولیس را قهرمان دوباره لیگ برتر می‌داند گفت: راستش را بخواهید پرسپولیس جزو معدود تیم های ایرانی است که هم خیلی خوب، زیبا و تماشاگرپسند فوتبال بازی می کند و هم خوب نتیجه می گیرد. این موضوع را نمی توان کتمان کرد یا نادیده گرفت.

وی درباره عملکرد یحیی گل محمدی در پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته و از همکاران خوبی در کادرفنی برخوردار است. نتایج خوبی در ایران و آسیا گرفته اند و حالا با اضافه شدن چند بازیکن جدید کیفیت پرسپولیس بالاتر هم رفته است.

متن کامل گفت‌وگوی خبرورزشی با علی دایی را از لینک زیر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    تو دنیایی نیستیم که وقت خودمون را روی مهره های سوخته کنیم اینقدر استعداد جدید میاد که بهتره به اونها توجه کنیم جناب علی دایی و غلامپور در سالی که ضعیف ترین عرعرستان بیست سال اخیر و کره شمالی عقب افتاده حریفمون بود و قافیه را باختند و موجب شدند کره شمالی بعد دهها سال رنگ جام جهانی را ببینه اتفاقی که دیگه رخ نداد در بعد غیر فوتبالی هم کارنامه قابل قبولی از جناب علی دایی ندیدم به بنده باشه جناب علی دایی و جناب غلامپور را مربی نوجوانان یک تیم گمنام کشورم هم نمی کنم حالا نمی دونم اصرار جراید برای فضا دادن به ایشان چیست؟
    • احسان IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      بله کسی که الگوش یکی مثل تتلو هست نباید هم علی دایی رو قبول داشته باشه . اگر غیر از این میگفتی تعجب داشت.
  • Amir perspolisi IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    اقای علی دایی یادته جلوی اتوبوس باشگاه را گرفتی تا پولت را بگیری؟ شما پیشکسوت باشگاه ما نیستی
  • خداداد FR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    من همتی رو دوست دارم. مثل من خوش چهره و ریزنقش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی