خانه‌تکانی بزرگ در منچسترسیتی/ گواردیولا، ناراضی‌ها را رد می‌کند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در مقطع فعلی، پپ گواردیولا نمی‌تواند همه بازیکنان منچسترسیتی را راضی نگه دارد و به همین دلیل احتمال جدایی برخی ستاره‌ها وجود دارد.

خبرورزشی - ناکامی منچسترسیتی در پایان دادن به سالها انتظار برای فتح لیگ قهرمانان اروپا پپ گواردیولا سرمربی تیم را به این فکر انداخته که تغییراتی اساسی در ترکیب تیمش ایجاد کند.

سرمربی اسپانیایی ممکن است بسیاری از ناماهی بزرگ در تیم فعلی منچسترسیتی را این تابستان کنار بگذارد تا بتواند پول لازم را برای خرید دو ستاره‌ای که هدف اصلی‌اش هستند در اختیار باشگاه بگذارد.

گواردیولا از اینکه بار دیگر در لیگ قهرمانان اروپا ناکام مانده، ناراحت است و به خوبی می‌داند که تیمش نیاز به تقویت دارد چون فصل بعد هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان کار سخت تری را در پیش خواهد داشت. 

اما شاید در مقطع فعلی مهمترین مشکل گواردیولا این است که نمی‌تواند همه بازیکنان تیمش را راضی نگه دارد. سرخیو آگوئرو که زودتر از پایان فصل خداحافظی کرد و بعد از ۱۰ سال از منچسترسیتی جدا شد. جدایی او چندان هم با رضایت و خوشحالی همراه نبود چرا که او از اینکه در اکثر مقاطع فصل قبل مورد بی‌توجهی گواردیولا قرار گرفت ناراحت بود. 

تمایل گواردیولا به استفاده از مهاجم کاذب در خط حمله، باعث شد شانس آگوئرو برای بازی کردن کمتر شود، موقعیتی که برای گابریل ژسوس هم ایجاد شده و نارضایتی این مهاجم برزیلی را نیز رقم زده است. هر دو بازیکن در فینال لیگ قهرمانان هم که با شکست سیتی مقابل چلسی همراه بود نیمکت‌نشین بودند. طبق گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های انگلیسی، ژسوس یکی از چندین ستاره‌ای است که از نقش خود در منچسترسیتی راضی نیستند. 

رحیم استرلینگ و آیمریک لاپورت همچنین به شدت از اینکه در ترکیب تیم کم به بازی گرفته می‌شوند ناراحت هستد. لاپورت کاملاً به یک بازیکن نیمکت‌نشین برای روبن دیاس و جان استونز در خط دفاعی تبدیل شده و استرلینگ هم انقدر افت کرده که جای خود را در ترکیب به فیل فودن جوان داده، هرچند که او در کمال تعجب در بازی فینال لیگ قهرمانان از سوی گواردیولا در ترکیب اصلی قرار گرفت. 

در گزارشی که سایت «اتلتیک» منتشر کرده همچنین گفته شده که ژوائو کانسلو مدافع پرتغالی سیتی نیز در حال بررسی پیشنهادهای خود است تا از منچسترسیتی جدا شود. کانسلو سال گذشته هم به فکر جدایی بود اما وقتی در بازی‌های ابتدای فصل تبدیل به بازیکن اصلی تیم شد از تصمیم خود کوتاه آمد، اما با نزدیک شدن به پایان فصل، شانس بازی کردن او کمتر شد و به همین دلیل او هم از شرایط خود کاملاً ناراضی است. 

رودری دیگر بازیکن اسپانیایی ستی نیز از اینکه در بازی فینال در پورتو روی نیمکت قرار گرفت و به او بازی نرسید ناراحت است و بنژامن مندی مدافع فرانسوی تیم نیز منتظر دریافت پیشنهاد برای جدایی از سیتی است. 

گواردیولا به شدت علاقه‌مند به جذب جک گریلیش هافبک خلاق استون‌ویلا و هری کین مهاجم تاتنهام است. هر دو بازیکن گرانقیمت هستند و به همین دلیل پپ اصلاً بی‌میل نیست که چند بازیکن سرشناس و ناراضی تیم خود را بفروشد تا راه برای ورود کین و گریلیش باز شود. حتی گفته می شود که او به فروش بازیکنانی مثل ریاض محرز و برناردو سیلوا که در ترکیب اصلی تیم هم جا داشتند راضی است تا بتواند درآمد باشگاه را برای خریدهای بزرگ، بالا ببرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر AT ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    گواردیولا هیچوقت مربی بزرگی نیست همیشه به تیم هایی رفته که بهترین بازیکنان رو داشتن و با اتکا با همین بازیکنان تونسته قهرمان بشه اما وقتی با تیمی بازی اش گره بخوره هیچ پلانی واسه حل مشکل نداره واقعا بازی فینال تیم منچستر سیتی افتضاح بازی کرد اونم بخاطر مهره چینی این مربی اسپانیایی
  • حمید IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    خوب اقایی یا خانمی که فوتبال رو مثلا نگاه میکنید .... پپ مسلما مربی خوبی که به تیم های خوب میره اخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی