نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
حمایت از آقای مربی/ او برای عدم دعوت کاپیتان دلیل خوبی دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ویسنته دل‌بوسکه می‌گوید لوئیس انریکه اطلاعاتی دارد که بیش از بقیه است و به همین دلیل سرخیو راموس را برای یورو ۲۰۲۰ به تیم ملی اسپانیا دعوت نکرده.

خبرورزشی - ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی سابق رئال مادرید درباره جدایی زین الدین زیدان، از این تیم گفت که زیدان به اهداف خود در رئال رسیده و هواداران هم از او رضایت کامل دارند.

دل‌بوسکه در این باره اظهار داشت: «به نظر من زیدان به خوبی از رئال جدا شد و رفتاری بسیار خوب داشت. مطمئن هستم که شما باید مطالب و حاشیه‌ها را مطالعه کنید اما او ثابت کرده که یک مادریدیستا است. او همیشه یک نماینده خوب برای رئال بوده که با شکوه و وقار به بهترین شیوه ممکن پرچم و لوگوی رئال را ارائه کرده است. او دین خود را به رئال ادا کرده است.»

دل‌بوسکه همچنین در مورد عدم دعوت از سرخیو راموس در تیم ملی اسپانیا هم گفت: «لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی است که درباره همه چیز تصمیم می‌گیرد. زمانی که تصمیمتش را می‌گیرد باید به خاطر داشته باشیم که او اطلاعات بیشتری نسبت به ما دارد. همان طور که مسئله تمدید قرارداد با رئال هم مسئله‌ای بین بازیکن و باشگاه است باید امیدوارم باشیم که او به فوتبال بیشتر در رئال مادرید ادامه دهد. او را دوست داریم.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی