نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
رابطه تیره سرمربی و مدیر سرشناس/ یک نفر باید برود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

گفته می‌شود مائوریسیو پوچتینو مدتی است از اینکه لئوناردو به عنوان مدیرورزشی در همه امور باشگاه دخالت دارد عصبانی است و رابطه این دو نفر به همین دلیل تیره شده است.

خبرورزشی - رابطه بین مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاری‌سن‌ژرمن و لئوناردو مدیرورزشی این تیم آنچنان بد شده که دیگر قابل ترمیم و بهبودی نیست طوری که یکی از این دو نفر قطعاً تابستان امسال تیم پاریسی را ترک خواهد کرد. 

این صحبت‌های فیلیپ اوکلر، کارشناس، گزارشگر و ورزشی‌نویس فوتبال فرانسه است که در گفت‌وگویی ویژه در مورد آینده پوچتینو در پی‌اس‌جی صحبت کرده است. طی روزهای اخیر گزارش‌های زیادی منتشر شده مبنی بر اینکه سرمربی آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن تمایل دارد به تاتنهام برگردد چرا که از آن سو، دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام نیز اشتباه خود در مورد اخراج پوچتینو در سال ۲۰۱۹ را پذیرفته است. 

پوچتینو ۴۹ ساله ژانویه سال ۲۰۲۱ هدایت پاری‌سن‌ژرمن را برعهده گرفت. او با این تیم دو جام گرفت اما حذف پی‌اس‌جی از لیگ قهرمانان اروپا با شکست مقابل منچسترسیتی و از دست دادن قهرمانی در لیگ یک فرانسه، انتقادها از او را برانگیخت. مائوریسیو تا سال ۲۰۲۲ با پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد اما گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که او بعد از فقط شش ماه حضور در پایتخت فرانسه از مدیران باشگاه خواسته که با جدایی او موافقت کنند. گفته می‌شود او مدتی است از اینکه لئوناردو به عنوان مدیرورزشی در همه امور باشگاه دخالت دارد عصبانی است و رابطه این دو نفر به همین دلیل تیره شده است و یکی از آن‌ها در تابستان جدا خواهد شد. 

با این وجود، فیلیپ اوکلر در صحبت‌های خود مدعی شد کسی که احتمال بیشتری برای جدایی‌اش وجود دارد لئوناردو است نه پوچتینو. لئوناردو ملی‌پوش سابق برزیل در سال ۲۰۱۱ و بعد از یک سال حضور در میلان به عنوان مدیرورزشی به پاری‌سن‌ژرمن آمد، سپس یک سال از این تیم جدا شد و میلان رفت و دوباره در سال ۲۰۱۹ به پاریس برگشت. او مسئول اصلی نقل‌وانتقالات پی‌اس‌جی و همچنین تنظیم قرارداد بازیکنان است. لئوناردو با مربیان قبلی پاری‌سن‌ژرمن هم به مشکل خورده بود. 

اما طی دو هفته گذشته، دو مربی سابق پاری‌سن‌ژرمن فاتح اروپا شدند. اونای امری با ویارئال به قهرمانی لیگ اروپا رسید و توماس توخل هم فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد. این اتفاق باعث شده که مالکان قطری باشگاه پاریسی از لئوناردو بابت اینکه نتوانست با هیچکدام از این دو مربیان کنار بیاید، عصبانی هستند و قصد دارند تغییراتی را در بخش مدیرورزشی باشگاه ایجاد کنند. 

گزارشگر و کارشناس فوتبال فرانسه گفت: «رابطه بین پوچتینو و لئوناردو به شدت تیره و غیرقابل ترمیم است. بنابراین امکان ندارد موقعیتی باشد که هم پوچتینو بماند و هم لئوناردو. اوضاع فعلاً اینطور است. جر و بحث‌های شدیدی بین این دو نفر در چند وقت اخیر در گرفته است و پوچتینو اصلاً از این راضی نیست که همه امور باشگاه باید زیر نظر لئوناردو باشد از جمله بحث تمدید قراردادها. لئوناردو در رادیو فرانسه گفته که پوچتینو با باشگاه قرارداد دارد و از اوضاع خود راضی است در صورتی که اینطور نیست. ضمن اینکه مالکان قطری باشگاه فراموش نکرده‌اند که لئوناردو با توماس توخل که تیم را تا فینال لیگ قهرمانان برد چه برخوردی داشت. مربی‌ای که با چلسی دوباره به فینال آمد و این بار قهرمان شد.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی