سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
۰ |
۵
آگوئرو هنگام ترک منچسترسیتی ریخت و پاش کرد!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره آرژانتینی پیشین تیم منچسترسیتی در آخرین روز حضورش در این تیم به تمام کارمندان این باشگاه هدایایی گران‌قیمت داد.

خبرورزشیسرخیو آگوئرو نه تنها با گل‌ها و افتخاراتش در منچسترسیتی از خودش برای هواداران این تیم خاطره‌ای خوب به جا گذاشت، بلکه در آخرین روزهای حضورش در این تیم هم کاری کرد که بیش از پیش نزد آنها و اعضای باشگاه محبوب شود.

به گزارش نشریه اتلتیک بریتانیا؛ آگوئرو که روز گذشته (دوشنبه) به صورت رسمی قراردادی دو ساله با باشگاه بارسلونا بست، قبل از ترک منچسترسیتی به هر یک از کارمندان باشگاه منچسترسیتی که در تیم اصلی این باشگاه فعالیت داشتند، یک ساعت مچی از برندهای گران‌قیمت هوبلو (هابلوت) و تگ‌هویر هدیه داد که همراه آنها پیامی با این مضمون بود: «متشکرم! آگوئرو».

 جالب اینکه دست و دلبازی ستاره ۳۲ ساله آرژانتینی به اینجا محدود نشد و او خودروی شخصی خودش را هم با قید قرعه به یکی از کارکنان باشگاه داد.

در مجموع ۶۰ تن از اعضای باشگاه از آگوئرو هدایایی گرفتند که حداقل یک هزار و ۱۰۰ یورو و حداکثر یک هزار و ۸۰۰ یورو ارزش داشتند و شامل مدل‌های معروف برند تگ هویر از جمله فرمول یک می‌شد.

خودروی شخصی آگوئرو هم که به یکی از کارکنان بخش تدارکات باشگاه رسید، یک دستگاه رنج‌روور مدل ایووک بود که او ترجیح داد به جای بردنش به بارسلونا آن را هدیه دهد.

سرخیو آگوئرو سال ۲۰۱۱ از تیم اتلتیکومادرید به منچسترسیتی پیوست و با این تیم همه افتخارات داخلی به علاوه نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد و به بهترین گلزن تاریخ آبی‌های شهر منچستر هم تبدیل شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی