نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
۳ |
۱
از بازیکن مهدوی کیا تست تراکم استخوان گرفته شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی مهدوی کیا به هیچ عنوان قبول نمی کند که بازیکن آکادمی اش با شناسنامه کوچکتر در مسابقات شرکت کرده باشد و پیگیر اثبات آن و پس گرفتن عنوان قهرمانی تیمش است.

خبرورزشی - یک ماه قبل بود که به دنبال شکایت چند باشگاه از آکادمی مهدی مهدوی کیا قهرمانی این تیم در لیگ نوجوانان پس گرفته شد و جنجال زیادی به راه افتاد. چند روز بعد آکادمی کیا به کمیته استیناف اعتراض کرد تا این کمیته با بررسی مجدد پرونده حکم کمیته انظباطی را باطل کند .

کمیته استیناف نیز بعد از پیگیری مجدد حکم داد از اعضای خانواده بازیکن آکادمی کیا تست دی ای ان و از خود بازیکن هم تست تراکم استخوان گرفته شود. صبح امروز بازیکن مذکور همراه با نماینده هیئت فوتبال و نماینده فدراسیون فوتبال به کلینکی در خیابان سهروردی مراجعه کرد و نمایندگان باشگاههای شاکی از روند انجام تست و پاسخکویی به شدت انتقاد کرده اند چون به دلیل تعطیلات روزهای آینده جواب تست تراکم استخوان دوشنبه آینده اعلام می‌شود.

نماینده تیمهای شاکی مدعی شده اند این بازیکن دو سال قبل هم در همین کلینیک تست داده و سن او ۱۱ سال اعلام شده بود بنابراین پزشکان همین کلینیک تشخیص قبلی خود را زیر سوال نمی برند. 
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مافیای لنگ IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    مطمئنا پزشکان کلینیک مورد نظر بازم مثل دو سال پیش موضوع رو ماست مالی میکنن میره پی کارش
    • شهرام IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      عکس "طاهر اسماعیل" در بازی های تیم آکادمی کیا منتشر شده، خیلی بزرگتر از این بچه است که عکسشو اینجا گذاشتن! ببین باز با کمک کلید و رسانه های کارت هدیه ای میخوان ماله بکشن!
  • مجهول الهویه IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    تست تراکم برای کسانی که در مناطق حاره به دنیا اومدن و اونجا بزرگ شدن معتبر نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی