نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
پاسخ خواننده مطرح ترکیه به اقدام جالب توجه بازیکنان تیم ملی ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی پوشان والیبال ایران ترانه ای از یک خواننده مطرح ترک را همخوانی کردند که با واکنش این خواننده همراه شد.

خبرورزشی - ملی پوشان والیبال ایران ترانه ای از یک خواننده ترک را به صورت گروهی در اتوبوس  اجرا کردند که این موضوع با واکنش این خواننده همراه شده است.

مورات ککیلی، خواننده ترانه Bu akşam ölürüm است که این ترانه در این طرفداران زیادی دارد. ترانه ای که پیش از این به زبان فارسی هم توسط کامران رسول زاده اجرا شده است و بعدها چندین خواننده ایرانی دیگر آن را کاور کرده اند.

مورات ککلی در خصوص اجرای این ترانه توسط ملی پوشان ایران در توییتر نوشت:

 برای تیم ملی ایران در بازی مقابل کانادا آرزوی موفقیت دارم!

او در ادامه گفت که می داند در ایران به عنوان یک خواننده ترک طرفدارانی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فاطی تی تی IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    دفعه بعدی هیچ کدومتون و دعوت نمیکنن
    • یاسین IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      خخخخخخخ
    • حمید علوی CA ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      چقدر کوچیک شدیم ما که دلمون خوشه به اینکه یک خواننده ی ترکیه ای، از اینکه بازیکنان تیم ملی ایران، آهنگشو خوندن خوشش اومده!! البته مناسفم برای بی سوادهایی که نه فرق آذری با ترکیه ای رو‌میدونن، نه تاریخ ایران و بوم‌های مختلف ایران رو‌میدونن، نه میدونن آذری‌ها از اصیل‌ترین مردمان ایران زمین و از قدیمی ترین ساکنان ایران هستن، نه حالیشونه پان ترکیزم چیه، نه حتی تا حالا پرسیدن اسم پدربزرگ پدرشون چی بوده!
  • ایران IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    ایرانیان نسبتی با ترکیه ندارند خواندن یک ترانه هم رابطه ای ایحاد نخواهد کرد این رویاپردازی های ترکیه راه به جایی نخواهد برد آنها به دلیل اینکه ایران سالیان پیش میزبان بازی های ملی بو و والیبال ایران درخشش اش روز افزون تر میشود حسادت میکنند و برای این هم نقشه دارند شما حق آرزو ی موفقیت برای کشور ما را هم ندارید ما که می‌دانیم دلیلش چیست بوی آن هم بعدا درخواهد آمد عامل پیروزی ما کاردانی و بااستعدادی و قوت قلب و ایمان جوانان ماست نه آرزوی خواننده ای که با زنده کردن آن ازخود بی خود شده فکر می‌کنند جایی در قلب ایرانیان دارن خائنین در قلب ایرانیان جایی نخواهند داشت شما نمی‌توانید خودتان را به ما بچسبانید و شما با ما و ما با شما هیچ سنخیتی نداریم افکار پلیدشان به خودتان برخواهد گشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی