نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
۱ |
۳
عکس| یک پرسپولیسی اسلحه پنهان اسکوچیچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینگر چپ تیم ملی در مصاف با هنگ کنگ شب بسیار خوبی را پس از ورودش به زمین پشت سر گذاشت، تا امیدواری نسبت به شرایط تیم ملی و ترابی بیشتر هم بشود.

خبرورزشی - مهدی ترابی و کاوه رضایی سومین و چهارمین تعویض دراگان اسکوچیچ در مصاف با هنگ کنگ بودند که در دقیقه ۶۹ جای دو مهاجم تیم یعنی آزمون و طارمی را گرفتند.

این دو تعویض در شرایطی انجام شد که تیم ملی با گل های علی قلی زاده و وحید امیری از حریف پیش بود و با حضور مهدی ترابی سمت چپ خط هجومی تیم ملی برنده تر هم شد. با حضور مهدی ترابی، وحید امیری به برای سومین مرتبه تغییر پست داد و جای خود را در پست وینگر چپ به این بازیکن سرعتی و تکینکی داد؛ جایی که بارها حرکات سریع ترابی، مدافعین تیم قرمزپوش میدان را به دردسر انداخت و در دقیقه ۸۵ درنهایت سومین گل بازی روی یک کار تکنیکیِ چشم نواز و ارسال توپ توسط مهدی ترابی به دهانه دروازه، با ضربه تمام کننده کریم انصاری فرد ثبت شد.

ترابی فصل گذشته یکی از برترین بازیکنان لیگ نوزدهم بود و اگر نبود بدون شک سرخپوشان نمی‌توانستند با آن اختلاف قهرمان شوند. در نیم فصل اول لیگ بیستم نیز فقدان مهدی ترابی در ترکیب پرسپولیس به وضوح مشهود بود و حالا با بازگشت او، زوج سازی اش با وحید امیری در منطقه چپ زمین پرسپولیس، این تیم را در بخش تهاجمی بسیار زهردار کرده است.

علاوه بر این ها، مهدی ترابی تبحر بسیار بالایی در شوتزنی دارد و اگر مدافعین حریف لحظه ای فرصت این کار را در اختیار او قرار دهند، او می‌تواند از بغل پاهای فنی خود به راحتی دروازه هر حریفی را با خطر جدی مواجه کند؛ احتمالا بازیکنان بحرین که می خواهند با دفاعی فشرده مقابل تیم ملی ایران بازی کنند، باید به شدت مراقب فضاهای پشت محوطه جریمه و بازیکنان شوتزن تیم ملی نظیر مهدی ترابی باشند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مراد IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    خخ حتما لنگش یادش رفته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی