نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
خط و نشان مربی بحرینی برای ایران/ دفاع ما بی‌نقص است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم باشگاهی الرفاع بحرین پیش از دیدار کشورمان با تیم ملی ایران نتیجه بازی را پیش بینی کرد.

خبرورزشی - تیم ملی فوتبال کشورمان دوشنبه آینده در دومین بازی از آغاز مجدد مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در یک بازی حساس به مصاف تیم ملی بحرین میزبان این مسابقات می رود.

در همین رابطه علی عاشور مربی تیم الرفاع بحرین در کارشناسی این بازی در برنامه تلویزیونی این کشور عنوان کرد: این بازی برای هر دو تیم سخت و سرنوشت ساز است. جزئیات در این بازی تعیین کننده خواهد بود. به نظرم تیم ملی بحرین می تواند با دفاع بی نقص ایران را با نتیجه یک بر صفر با گلزنی کمیل الاسود شکست دهد.

تیم ملی کشورمان اکنون با ۹ امتیاز در رده سوم قرار دارد  و برای صعود به پایانی انتخابی جام جهانی برنده تمام مسابقات پیش رو باشد. بحرین با ۱۲ امتیاز صدرنشین گروه است و عراق با ۱۱ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 4444 همیشه آبی 7777777 IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    ایران به خاطر اشتباه مسلم در خط دفاع پنالتی به بحرین داد وگرنه این تیم تا فردا صبح به ایران نمیتونست گل بزنه البته همه اینا مال اون مسایقه بود و تموم شد و رفت تو این مسابقه حساسیت کار بالاست و تیم بحرین با حاشیه و ناداوری میخواد بازی رو در بیاره بازیکنای ما خیلی باید با حواس جمع و بادقت بازی کنن حتی اگه مساوی هم بگیرن شانس دوم شدن دارن ولی اگه ببازن کار تمومه و قطعا سوم میشن و جام جهانی رو از دست میدیم ایران باید یه کم مستقیم تر و ضدحمله ای بازی کنه عزت اللهی خیلی خوب بازی عوض میکنه و برای این بازی ایده آله قائدی عالیه قاتل بحرین میشه سردار و طارمی نباید هر دو مهاجم نوک باشن یکیشون میتونه مهاجم سایه بازی کنه چون تیم بازیساز کلاسیک نداره(ای کاش اسماعیلی و نعمتی دعوت میشدن) ولی مسلما اسکوچیچ با همون سیستم به درد نخور 2-4-4 بازی میکنه فقط به جای شجاع پورعلی رو میاره سال 80 که 1-3 باختیم قطعا نصف تیم بحرین دوپینگ کرده بودند تو این بازی هم همین مساله(دوپینگ حداقل 3 بایکن بحرین) اتفاق میفته و افسر دوپینگ از قبل چاقیده شده چون بازیها زیر نظر فیفا نیست زیر نظر AFC هستش و همه چی الحله!
  • پرسپولیسی IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    ایشون با کلمه استعفا آشنا هستند؟چون بعد بازی باید باهاش آشنا بشن
  • مانی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    اینکه مربی بحرین میگه دفاعش بی نقص خیلی هم خوبه چون تخصص مهاجمای فقط گل زدن به دفاعهای بی نقص هستش
  • ایران عزیز IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    انشالله شب دوشنبه همه ی ایران خندان و بحرین کوچولو گریان خواهد شد نمیشه خیانت آقایان که ویلموتس بی عرضه رو انتخاب کردن نادیده گرفت همونی که بعد از باخت ما به عراق داشت می خندید خیانت خباثت و حماقت و بی عرضگی از سر و روی این حیوان می بارید
  • ناشناس IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    بابا چی میگین ویلتموس خیلی از اسکو بهتر بود تیم رو درست نمی‌شناخت اگه نمی‌رفت الان تیم ملی با این ترس لرز به مصاف بحرین نمی‌رفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی