نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
انتقاد تند علی کریمی از نامزد ریاست جمهوری/ برنامه‌های شما زندگی‌ها نابود کرده!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی کریمی به وعده انتخاباتی عبدالناصر همتی کاندیدای ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

خبرورزشی - علی کریمی با انتشار کتنی در صفحه اینستاگرامش به یک نقل قول از طرف  عبدالناصر همتی واکنش نشان داد. کریمی به  وعده یارانه یک میلیون تومانی این نامزد ریاست جمهوری به تندی واکنش نشان داد و نوشت: 

برنامه‌هات در بانک مرکزی زندگی‌ها نابود کرده!

به اینکه شما برنامه داشتی و در زمان ریاست بانک مرکزی استفاده نکردی چه می‌گویند؟

کریمی پیش از این هم به صحبت‌های  همسر عبدالناصر همتی در یک برنامه تلویزیونی که گفته بود همسرش ورزشکار است و کمربند مشکی دان ۶ کاراته دارد، واکنش نشان داده بود.

انتقاد تند علی کریمی به نامزد ریاست جمهوری/ برنامه های شما زندگی‌ها نابود کرده!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    بابا چگوارای پلاستیکیییییی تو میدونی به کی بپیچییییییییی که کسی کاری بهت نداشته باشه جرات دارییییی بپیچ به نامزدهای دیگهههه اقای ر..... اقای ج....... تو نه سوادش رو داری نه صلاحیتش بخدا قسم کلاااااا سیکل هم نداری با یان کارا دنبل کسب محبوبیت هستیییییییی.جرات داری بپیچ به خط قرمزها ک خیلی حرف ها میزننن.این بدبخت نه کسی حامیشه نه کسی پشتش هی اینو میزنه توهمین چندروز پیش تهمت زدی گفتی دان شیشت اعدایی و افتخاری که فدراسیون اعلام کردددد که ایشون بیست سال ورزشکار بوده و دان شیش رسمی داره .
    • وریا IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
      چرا الکی لقب دیگران را خرج دیگران میکنید و باعث ناراحتی چگوارا پلاستیکی واقعی جناب وریا خان غفوری میشوید حالا خوب است اسم و لقبی را که شما برای خودتان انتخاب کرده اید به مثلا امیر پرسپولیسی یا تتلیتی واقعا... بدهیم
    • لنگ خاص IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
      هردوتاشون بفکر من وشما نیستن،برای منافع خودشون وجاییکه بنفعشون باشه میان ابراز وجود میکنن،استقلال،پرسپولیسی فرق نداره
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
      در پاسخ شمسعلی جالب اونجاست جناب پنجعلی ادعای حق طلبی داره ولی کوچکترین صحبتی در افشاگری از رفیق خودش جناب هدایتی نداره!! حالا این هیچ سوال اصلی اونجاست خود پنجعلی با این همه پول و اموال چه کار مفید قابل ذکری برای اشتغال زایی جوانان کشورش داشته؟ حرفهاش چه گره ای را باز کرده؟
    • حمید علوی CA ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      دوستان قدیمی اینجا حتمن مسحضرن که بنده شخصن به آقای کریمی ارادت زیادی دارم. اما صادقانه ش اینه که این نکته توجه بنده رو جلب کرده که چرا آقای کریمی هیچ چیزی در مورد کاندیداهای دیگه -از جمله رییس محترم قوه قضاییه- نگفته تاحالا و فقط گیر داده به بی خطرترین کاندیدای موجود؟!
    • حقیقت تلخه IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      کریمی دنبال کسب محبوبیت؟ اونم در این سن ؟ اونم با این تعداد فالوور؟! اونم با این روش؟! شما هم برو هزار تا تبلت برای بچه های فقیر بگیر من قول میدم دوستت داشته باشم، هم من هم خیلیای دیگه!! حالت خوبه شمسعلی ؟ ! من نه پرسپولیسی هستم و نه استقلالی ولی میزان درک بعضی هوادارا از اوضاع جامعه و بی خبری از قدرت تاثیر گذاری افراد خاص، نگران کننده هس. جالب اینجاست این افراد نمیدونن روزانه از تکنولوژی هایی دارن استفاده میکنن که افراد دانشگاه نرفته بانی های اصلیش بودن! هنوز در گیر و دار مدرکن!!! اونم کشوری که این چیزا جز ارزونترین موارد داره میشه یعنی برای کریمی که می‌تونه هزار تا تبلت هدیه کنه خرید یه مدرک تحصیلی کار سختیه؟!!! یه کم قبل از نظر دادن فکر کنیم و اون عینک آبی یا قرمز رو از رو چشممون برداریم. ضمناً میزان جرأت کریمی در اون بازی معروف برای همه مشخص شد با نظر شما نمی سنجن!
    • امیر IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      یکم شخصیت داشته باش دره تمام فاضلابهای ایران رو میشه بست ولی دهان امسال تو رو هرگز همه چیز رو کردین مسخره بازی حتی لذت کری فوتبالیم با توهین و بی حرمتی کردنهای امسال تو به گند کشیدین حرف درست رو چه علی کریمی بزنه چه حسن روشن فرقی نداره باید قابل احترام باشه
    • بنده خدا IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      منظورت رئیسی وجلیلی .اینهاکه گفتی سمتی دردولت واقتصاد نداشتن که به پروپاشون بپیچی ولی همین همتی دردولت روحانی بااینکه رئیس بانک مرکزی بودوخیلی کارها وهمین طرح هایی که داره ازش حرف می زنه می تونست برای بهترشدن وضع اقتصادمردم انجام بده چراانجام ندادوحالاداره ازش میگه که یارانه بایدبشه 1000000که بنزین رابکنه 20هزارتومان بعدبگه من هم مثل شماخبرنداشتم شب خوابیدم فرداکه بلندشدم دیدم بنزین شده فلان تومان ماکاری به این چیزهانداریم ولی چیزی که به شخصه می بینیم ومی دانیم رئیسی ازهمه اینهاکه تاییدشدن بهترین گذینه هست پس چرابهش گیربدن
  • لنگ خاص IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    پنجعلی همه بدن ،فقط توخوبی لنگی
    • تاج IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      انگار زمانیکه همتی داشت در بانک مرکزی اون کارها را میکرد سایر کاندیداها خانه نشین بودن! بزرگوار همه با هماهنگی هم دست در جیب مردم کردن، ق.ق و مجلس که باید رسیدگی میکردن و جلوی تخلف را میگرفتن سکوت کردن چون ... ما توقع نداریم که به این افراد صاحب منصب بتازی شما اگه خیلی مردی درباره حسین هدایتی صحبت کن تا برادریت ثابت بشه
  • email@gmail.com IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    البته این یک نفر هم مثل بقیه کاندیداها دم انتخابات یک مشت چرندیات به خورد مردم میدند و بعد انتخابات هم چه کسی پیگر میشه که این حضرات چرا به وعده هاشون عمل نکردند و مردم رو سرکار گذاشتند؟؟؟ اگه قرار بود اوضاع مردم بهتر بشه با وجود اینجور آدمها که می بایست از 43 سال قبل به اینطرف می شد نه الان و با این انتخابات!!!
  • محمود IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    از همتی پرسیدن چرا اوضاع اقتصادی به این شکله و برانامتون برای این وضع چیه،برگشت گفت من میخواهم برای مردم آزادی به ارمغان بیارم.یعنی اگر ازش درباره فرهنگم سوال میکردن باید حداقل یک دقیقه مقدمه میگفت بعد این جمله قصارو بیان میکرد بماند که تازه درباره اقتصاد ازش سوال کردن. الانم علی کریمی از کسیکه تو راس قدرت اقتصادی کشور بوده و باعث بانی وضع خراب دلار و بورس و سکه بوده و حالا خودش تریپ منتقد اقتصادی گرفته، درباره اقتصاد ازش میپرسه،احتمالا فردا یه عکس با شورت ورزشی منتشر کنه بگه به غیر از کمربند مشکی کاراته من شب جمعه ها فوتبالم بازی میکنم.
  • الدوچرخه چی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    چرا اینقدر بعضی از ماها ضعیف کشیم!یعنی فقط برنامه های ایشون زندگیها نابود کرده! اگه ماخیلی بفکر مردم وزندگیهای نابود شده هستیم ویا خیلی ازاده وازاد چرا فقط جرات انتقاد وطعنه ومتلک به اون نفر اخر رو داریم اما ......!!!من جرات کامل کردن جمله ام رو دارم اما مطمئنم با کامل کردنش از صفحه ی روزگار محو میشه !
  • حسین IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    اینم زورش فقط به همتی رسیده یه روزبه ورزشش گیر میده یه‌روز به برنامه هاش اگر جرات داری به برنامه های بقیه گیر بده که از اینم چرت وپرت تر هستش لات کوچه خالی قیصر
  • karimi IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    جناب کریمی، مگه شما خودت در انتخابات اخیر فدراسیون فوتبال چه برنامه ای داشتی!! هیچی!!؟؟ فقط اسم و خاطرات خودت را حمل می کردی!! البته که پس از رای گیری هم مدعی شدی « دیدید!! نمی زارند یک فوتبالی رئیس فدراسیون شود!!» .یعنی زدی زیر همه امیدهایی که اهالی به اصطلاح فوتبالی! به شما داشتند. اینکاره نیستی! برادر گرامی. درهمان هوای فوتبال و فوتبالی به کشورمان خدمت کن. بیشتر دوست داریم.با خاطراتت بیشتر حال و هوایمان خوب می شود جادوگر. خدا قوت.
    • محمود IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
      علی کریمی برای پست ریاست فدراسیون لیاقت نداشت،اونوقت این مردک دوربینی که تو همین سه چهار ماه صدتا سوتی داده و زمان انتخاباتم با صدا رسا تنها ویژگی خودشو هنرش تو لابیگری و باج دادن اعلام میکنه ،لیاقت داشت.من همون زمانم گفتم انتخاب عزیزی خادم نشون میده ما لیاقتمون همین دولتمردایی هست که به خاطر شایستگی و سواد و تخصص بلکه بر اساس فامیل بازی و رانت و پارتی پست میگیرن
  • ۶و۶ IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    دوستان استفراقی کلا مخالفن با هرچی پرسپولیسی اگ یکی طرفداریشون هم بکنه بازم مخالفن
    • آریهان DE ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
      کاملان درسته میگویی دوست عزیز. این افراد که اگر کمی عقل داشتند می دیدند که وضع جامعه چه طور هست و خودشون رو به کوری و کری میزدند. کریمی حرف اکثر مردم رو زده. بی سواد هایی که اینجا به عنوان یه استقلالی کارمند میزارند،مشکل رنگ دارند. برای همینه که هیچوقت پیشرفت فرهنگی و اجتماعی نداریم چون بعضی ها مشکل رنگ دارند.
    • کارن IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
      کاش ی کم تو و آریهان ادب داشتید و می دیدید ک خیلی از استقلالیا هم از آقای کریمی حمایت کردن و حرف حق آبی و قرمز نداره
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
      در جواب اریهان هم استقلالی ها هم من دوست نداریم کسی داعیه حق طلبی برای ما بگیره که یار غار جناب هدایتی بوده و در انتقادهای خودش به غیر خودی ها پریده و خودی ها را ول کرده
    • آریهان DE ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      جناب کارن. تا کی باید بهانه ها و بی احترامی شما استقلالی ها رو تحمل کنیم؟ دستتون به جام نمیرسه بهانه میارید. چون خودتون لیاقت نداشتید و مشکل داخلی دارید. بر فرض شما یه روزی قهرمان شدید. با کمک وزیر؟ ما چند سال ناکام بودیم. ولی مثل شماها اینقدر بهانه نیاوردیم و بی احترامی نکردبم. شما ها خودتون رو با این حرفهای بچه گانه دارید کوچک میکنید.
  • محمود شهروند IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    من یک استقلالی سر سختم ولی آقای کریمی رو بعنوان یک اسطوره قبول دارم و به حرفش احترام می گذارم ، همتی اگر برنانه داشت در زمان مسیولیتش پیشنهاد می داد قبول نمی کردند بخاطر مردم استعفا می داد اون موقع صداقتش علنی می شد .
    • حسین IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
      دوست عزیز همه مخالفین اذعان دارند که شیوه مدیریت ارزی ایشون عالی بوده که دلارو از 30 تومن رسوند به 22-23 تومن. برو خدا رو شکر کن استعفا نداده والا وضع ارز از این بدتر بود. اتفاقا به خاطر مردم حقوق چند برابری سفیر بودن در چین رو بیخیال شد و رفت بانک مرکزی. برو اظهارات طیب نیا وزیر دوره اول روحانی (یکی از نخبه های اقتصاد ایران) و منتظری دادستان سابق کشور رو ببین بعد متوجه میشی. سوادشو نداری اظهار نظر نکن. تحریم های ترامپ به قصد فروپاشی اقتصاد بود و اگه میبینی هنوز با تورم چند صد درصد مواجه نیستی مدیون همتی هستی. بخش اعظم مشکلات کنونی ما مربوط به تعامل با جهانه و نباید سر خودمونو شیره بمالیم.
    • رضا IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
      دوست عزیزی که سنگ همتی رو به سینه می رمی و از او به عنوان ناجی اقتصاد ایران نام می بری ، شمای بیسواد باید بدونی دلار ۲۴ تومن با ۳۰ تومن خیلی فرقی نداره ، اگر چشم های قشنگت رو باز کنی می بینی که اجناس با دلار بالای ۴۰ ۵۰ تومن می فروشن ، این جنس ها رو که وارد می کنه اکثر واردات دست عده ایی خاص هست ، خوب واردات با چه دلاری وارد می شود ؟ بله عزیزم با نرخ نیما حدود ۲۰ ۲۲ تومن پس به این نتیجه می رسیم اقای پاندای کنگفو کار داره سوبسید می دهند به دوستان و یاران خودش ، حالا یه تاجر معمولی بره واردات انجام بده یا مواد اولیه وارد کنه برای خط تولیدش هزاران سنگ درشت و کوچیک سر راهش می زارن ، از وثیقه ۳۵ درصد گرفته تا هزا ان ایراد و اشکال بگذریم از اتاق معاملات هرات که دست ایشان و نزدیکانش در خون مردم هست ، اونایی که وار ارز می کنن و واردات دارن می فهمند من چی می گم تو برو فعلا بر بری بخر صبونت دیر نشه
    • حسین IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
      آقا رضای باسواد دلار 30 تومنی که میرفت به سمت 40-50 تومن رو کرد 22-23 تومن. تمام اقتصاددان ها این موردو پیش بینی کرده بودن و هیچ کس حاضر نبود رئیس بانک مرکزی بشه. برو از چند نفر آدم باسواد بی طرف بپرس متوجه میشی. من طرفدار هیچ کس نیستم و واقع بینم. چون مطالعه دارم و دو تا گوش شنوا و بی تعصب رفتار میکنم. قطعا از امثال تو و علی کریمی بیشتر بارمه. چون تعصب ندارم
  • هموطن IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    جناب کریمی ، تو که هستی که مردم به حرف تو گوش کنند مردم ما این قدر شعور سیاسی بالایی دارند نیازی به امثال جنابعالی ندارند که بر علیه یک کاندیدا اظهار نظر می کنی ، شاید دلگیر هستی که در انتخابات فدراسیون کسی برایت رای نداد ؟
  • Mahdi IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    هر فشاری بوده رو ما تحمل کردیم ، شما مرفهین بی درد خیلی سختی کشیده باشین سفر خارجه کمتر میتونین برین . حالا به داد و بی داد رسیده صدای شما از همه بلند تره .
  • جمید US ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    خسته ام خسته ای خسته است خسته ایم خسته اید خسته اند
  • مجید IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    کریمی هم فکر می کنه چون فوتبال بازی کرده در همه چیز و همه جا باید نظر بده ، آدمهای بی شعوری مثل به اصطلاح سلبریتیها از هیچی سر در نمیارن ، اما در باره همه چیز هم اظهار نظر می کنن ، بشینین سر جاتون بزارین مردم ببینن چه خاکی به سرشون می کنن از جایگاهتون سو استفاده نکنین عقده ای های نادان فقط می خواین دیده بشین ، برای ما هم همتی و دیگر کاندیداها هیچ فرقی با هم ندارن فقط اظهار نظرهای نادانهایی مثل کریمی اذیتمون می کنه
  • ابراهیم IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    درود بر شرفت مرد بزرگ . ک شجاعی و حرف دل خودت و مردم محروم مثل ما رو میزنی . درود خدا بر پدر و مادر شما که با نان حلال بزرگ کردن شما را .
  • امین IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    کاش این انقدر نخود همه آش نمیشد. با مدرک سیکل در مسائل سیاست‌اقتصاد.پزشکی.اجتماعی نظر میده.کسی اهمیت بهش نمیده ولی انگار عقده ی صحبت کردن داره
  • پروانه RU ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    والا اینا بر نامه هاشون کجاست که مردم ببینند فقط تخریب می کنن و وعده تو خالی میدن تاوانشم یک مشت مردم بیچاره باید بدن این اونو تخریب می کنه اون اینو
  • پروانه RU ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    والا اینا هیچکدوم از برنامه صحبت نمی کنن فقط همدیگر رو تخریب می کنن تا رای بیارن بعد چوبشو یک مشت بد بخت بخورن
  • ناشناس IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    همتی برو گندایی که زدی و جبران کن بیلیاقت.
  • فری3Dارزچیان IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    کیسه کشای... شما سرگرم همون صا دقی اسطوره و پیشکسوت خودتون باشید
  • عادل IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    اقای کریمی تو برو بچسب به فوتبال تورا چه به سیاست تو که فقط سواد خواندن ونوشتن داری از سیاست و اقتصاد سردرنمیاری
  • بهمن US ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    همه ملت ایران به حرفهای اصول گرایان وشخص عزیز وشجاع دکتررضایی موافقیم قبل ازهراقدامی بایددولت خیانت کاروامریکایی روحانی وشخص همتی رادادگاهی وهمین الان انقلابی های عزیزتمام فرودگاه هاوبیرون رفت های کشورراببندیم تامباداتدبیرناکارامدفرارکنند... اصولگرایان انقلابي... نظام بااقتدار جمهوری اسلامی ایران.... اصلاح طلبان مرفه وبی دغدغه.. دولت نالایق
    • هوادار IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
      تکبیر .... وزیر ورزش رو فقط یادتون نره
    • کیسه السعودی.. IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
      طوری میگه همه ملت ایران انگار کی هستی یه نفر هستی هرخاکی خواستی توسرت بکن فقط ازوجودخودت مایه بذار.. نکه تاقبل ازاین دولت همیچی گل وبلبل بوده همه زندگی انچنانی داشتن.. هرکسی هم بیاد بهتراز این نخواهد شد تجربه میگه. بیاد دیروز.. +. واقعاً دیگه بسه خودتون راگول نزنید
  • ناشناس IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    آقای کریمی شما خیلی خوبید ولی نه جراتش رو داری و نه سوادش رو . پس بهتره ساکت باشی . لطفا سکوت .
  • رضا IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    تو برو توپت بزن لعنت به کسی که طوری زمینه کشور را قرار داده که هر بازیکن فوتبال یا سینمای بیسواد اجازه داده در هر زمینه ای اظهار نظر کنند
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    جناب علی کریمی معروف به پنجعلی اسطوره محترم باشگاه تراکتورسازی تبریز چه خوبه جنابعالی یکی از این استوری ها هم در افشاگری یار غار خودت جناب هدایتی هم داشته باشی آخه شخصی که داعیه حق طلبی داره نباید بین خودی و غیر خودی تفاوت قائل بشه!! راستی شما نبودی به خاطر نبود چند تا کولز اردوی تیم کشورت در اتریش را رها کردی مگه نمیگن بازیکنها سرباز وطن هستند کدوم سربازی برای نبود کولر از سربازی خارج میشه!!
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    اینم بگم چون واقعا مهمه همین جناب پنجعلی موقع انتخابات قبلی از جناب روحانی حمایت شدید کرد بعد گذشت یکی دو سال گفت اشتباه کردم نباید حمایت می کردم!!! تو وقتی از هر شخصی حمایت کنی مسئول هستی الکی نیست که به لنگیا بگی برید به روحانی رای بدید فردا بگی اشتباه کردم !!!
  • Amir perspolisi IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    علی کریمی را سردار رویانیان به خوبی معرفی کرد و او را مسبب تمام مفاسد باشگاه معرفی کرد هیچ وقت یادمون نمی ره می گفتی دیگه پرسپولیسی نیستم بی معرفتی هات یادمون هست جناب کریمی
  • ریحانه IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    آقای همتی همکار روحانی و مسبب وضع موجود هست مشکل اقتصادی رو از ایشون باید مطالبه کرد اونم وقتی در کسوت طلبکار ظاهر میشه
  • gaber IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    آقا علی نشد . روند شکل گیری پستها و گرفتن میز شایستگی میخواد ولی به هر وسیله ، کار درستی نیست همین قدر بدان که اینها مجری هستند نه چیز دیگر . همه زید و عمر فرقی ندارند تو هم با نامردی میخوای بجایی برسی با نداشتن سواد کافی . کابینه بیسواد داره شکل میگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی