نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
۱ |
۲
حکم برکناری سرمربی پرسپولیسی صادر شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم پارس جم از هدایت این مجموعه برکنار شد.

خبرورزشی - پس از شکست تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل شهرداری آستارا، این تیم در مسیر بازگشت از آستارا به جم اتفاقات جنجالی را پشت سر گذاشت؛ همان‌طور که در هفته‌های گذشته مشکلات مالی، دردسرهای زیادی را برای پارسی‌ها ایجاد کرده بود، عدم هماهنگی اتوبوس برای بازگشت از آستارا باعث شد تا بازیکنان و کادرفنی پارس جنوبی جم در کنار جاده رها شوند!

محمد نصرتی که در طول چند هفته گذشته بارها به دلیل مشکلات مالی گلایه کرده و از سمت خود استعفا داده بود، در واکنش به حواشی پیش‌آمده سعی کرد تا بتواند شرایط مدیریت کند و تیمش را با گذراندن از حواشی پرشمار به جم برساند؛ با این‌حال او به شدت نسبت به عملکرد مدیران باشگاه در هفته‌های گذشته نقد داشت چرا که مشکلات مالی باشگاه حل نشده و بازیکنان بارها دست به اعتصاب زده‌اند.

حالا طبق اعلام سرپرست این تیم محمد نصرتی سرمربی پارسی‌ها به دلیل اقدامات تحریک آمیز جهت اعتصاب بازیکنان و همچنین به دلیل تخریب وجهه فوتبال شهرستان جم توسط مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم از هدایت زردپوشان جمی برکنار و این موضوع به صورت رسمی و مکتوب امروز به سرمربی پارس جنوبی جم نیز اعلام شد.

با توجه برکناری، باید دید چه کسی سکان این تیم را در فاصله هفت هفته تا پایان رقابت‌های لیگ یک برعهده خواهد گرفت؛ پارس جنوبی جم با ۳۹ امتیاز در جایگاه نهم جدول است و هفت امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و از تیم‌های مدعی برای صعود به لیگ برتر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابی از فلاح IR ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    یعنی ش اون سرپرست ک تیمو با اون وقاحت ول کرده کنار بیابون تازه جواب موبایلشم نمیداد.الان با پاچه خواری از مدیر عامل ضعفشو انداخت گردن نصرتی تا کسی نپرسه ک اغای سرپرست این فاجعه رو کی رقم زد.طبق اطلاعات و اسناد فاحش این سرپرست یک کیسه کش قهار و زیر اب زن مث تمام مکتب کیسه ست.هر جا سخن از ننگ است بدون شک کیسه کش پرچمدارشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی