نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
۰ |
۵
کونسیسائو زودتر پورتو را ترک می‌کند یا طارمی؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پورتو اعلام کرد برای تمدید قرارداد سرجیو کونسیسائو به مدت سه فصل دیگر با او به توافق دست یافته است.

خبرورزشی - در پایان فصل اخیر مدیر برنامه‌های سرجیو کونسیسائو با چند باشگاه خواهان این مربی وارد مذاکره شد که یکی از این باشگاه‌ها زنیت بود. باشگاهی که در فصل اخیر در لیگ برتر روسیه به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و سردار آزمون را در اختیار دارد. به نظر می رسد بیشتر مذاکرات صورت گرفته نه برای جدایی سرجیو کونسیسائو از پورتو بلکه برای این بود که مبلغ  قرارداد او با پورتو افزایش پیدا کند که در نهایت هم این چنین شد و مبلغ قرارداد او در فصل پیش رو از ۲ میلیون یورو به ۳ میلیون یورو افزایش پیدا کرد.

نکته جالب حضور سرجیو کونسیسائو در راس کادر فنی تیم پورتو تا پایان مدت قرارداد مهدی طارمی با این تیم پرتغالی است. مهدی که در اولین فصل حضور در پورتو با به ثمر رساندن ۱۶ گل و خلق ۱۱ موقعیت گل موثرترین بازیکن پورتو بوده و گل او به تیم چلسی به عنوان زیباترین گل این فصل لیگ قهرمانان اروپا شناخته شد، ۳ فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد. او به طور حتم فصل آینده هم در پورتو بازی خواهد کرد اما به نظر می‌رسد پیش از اتمام قراردادش با این تیم پرتغالی راهی تیم جدیدی شود. به واقع بعید است مهدی طارمی تا پایان مدت قرارداد سرجیو کونسیسائو با تیم پورتو در این تیم پرتغالی حضور داشته باشد چرا که در این صورت به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا خواهد شد و حضورش در یک تیم جدید هیچ آورده مالی برای باشگاه پرتغالی نخواهد داشت.

تمدید قرارداد سرجیو کونسیسائو با تیم پورتو خبر خوشحال کننده ای برای مهدی طارمی بود؛ به این خاطر که سرجیو کونسیسائو اگر چه در هفته‌های ابتدایی از مهدی طارمی به عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب پورتو استفاده می‌کرد اما با گذشت زمان طارمی به مهره قابل اتکای او در خط حمله تبدیل  و دیگر حاضر نشد او را روی نیمکت بنشاند.

البته در هفته‌های ابتدایی سرجیو کونسیسائو به این نکته اشاره کرد که مهدی طارمی به تازگی به اردوی تیم پورتو ملحق شده و نیاز به زمان دارد تا در ترکیب تیم جا بیافتد و البته این اتفاق خیلی زود برای مهاجم تیم ملی فوتبال ایران رخ داد و در پایان همان طور که اشاره شد مهدی طارمی به عنوان موثرترین بازیکن پورتو معرفی شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی