نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
۵ |
۵
این دو استقلالی با دستان خالی ستاره ساختند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

افرادی در سال‌های نه چندان دور و با امکاناتی به مراتب کمتر در تیم‌های پایه استقلال عملکردی فوق‌العاده ارزشمند داشتند و با کمترین ادعاها، بیشترین ضریب کارآیی و بازدهی را ارائه کردند اما متأسفانه هرگز آن‌طور که باید مورد توجه قرار نگرفتند.

خبرورزشی - اتفاقات رخ داده در آکادمی باشگاه استقلال حتی پای هیئت مدیره را به ماجرا باز کرد و حاشیه‌های بسیاری پیرامون تیم‌های پایه‌ای آبی‌پوشان بر سر زبان‌ها انداخت.

اینکه چه اتفاقاتی در آکادمی استقلال رخ داده و آیا واقعاً روند نقل و انتقال نامشروع پول برای رد کردن اسم بازیکنان رخ داده است یا خیر باید توسط نهادهای نظارتی مورد توجه قرار بگیرد و امیدواریم با فسادهای احتمالی در این عرصه به صورت قاطع برخورد شود ولی نکته حائز اهمیت اینجاست که در سال‌هایی نه چندان دور و با امکاناتی به مراتب کمتر، افرادی در همین تیم‌های پایه استقلال عملکردی فوق‌العاده ارزشمند داشتند و با کمترین ادعاها، بیشترین ضریب کارآیی و بازدهی را ارائه کردند اما متأسفانه هرگز آن‌طور که باید مورد توجه قرار نگرفتند.

مرحوم رضا احدی و صمد مرفاوی از سال ۷۸ تا ۸۱ هدایت تیم‌های امید و جوانان استقلال را برعهده داشتند و طی دوران سرمربیگری آنها، این دو تیم نه تنها در تهران بلکه در رقابت‌های کشوری هم همواره جزو بالانشینان بودند و به تورنمنت‌های خارجی دعوت می‌شدندو

 ماحصل کار این دو مربی در عرصه تیم‌های پایه استقلال علاوه بر کسب عناوین بسیار ارزشمند، معرفی بازیکنان فراوانی به سطح اول فوتبال ایران بود که حتی در جام جهانی هم بازی کردند.

وحید طالب لو، امیرحسین صادقی، پیروز قربانی، مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، فرزاد آشوبی، میثم منیعی و.... از جمله استعدادهای کشف شده توسط احدی و مرفاوی طی همین سه سال بودند که در فوتبال ایران به ستارگان و بازیکنان مؤثری بدل گشتند ولی این دو مربی هرگز پز پرورش آنها را ندادند. به ویژه رضا احدی عزیز که هرگز در عرصه مربیگری به حق خودش نرسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی.کلانتری۶۰ک۷۹۷۲۱۶۶۱ IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    همیشه.همبن.جور‌بوده.تا‌بوده.یکی.زحمت‌کشیده‌کاشته..چند‌تا‌دیگه‌از‌راه‌رسیده‌‌‌‌وو‌زده‌‌‌‌هم چی.رو‌به‌نام.خودش ..این.فقط‌..واسه.اینه.که‌دلال‌باری‌و‌فساد‌ریشه‌دوانده.در‌سا‌ختار‌مدبربت‌کشور.ورزش.هم.لخشی.ار‌این‌‌معضل.است.
  • حمید علوی CA ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    متاسفانه الان طوری شده که ۹۰ درصد کسانیکه در فضای مجازی هوادار هستن (بقول خودم هوادار مجازی) اصلن آگاهی و اطلاعات در مورد گذشته ی باشگاه ‌و کسانیکه صمیمانه خدمت کردن و کسانیکه ژست خادم بودن داشتن اما خیانت کردن و به وقت نیاز تیم رو تنها گذاشتن ندارن.. نمیدونن چه کسانی از جیبشون برای استقلال گذاشتن و نمیدونن چه کسایی استقلال فقط بهانه ی کاسبیشون بود. نمیدونن اصلن احدی کی بود، نمیدونن مرفاوی چه کرد، نمیدونن پرویزخان مظلومی چقدر وفادار بود، نمیدونن چه کسانی به شادروانان منصورخان و حجازی خیانت کردن، نمیدونن چه کسانی تیم رو بارها در وقت نیاز رها کردن تا تیم زمین بخوره..این قشر فقط کانالهای هواداری رو میشناسن..قسم میخورم که اکثریتشون حتی تا حالا نرفتن بازی تیم رو ببینن تا برسه به تمرینات تیم.. اینا هوادار تیم نیستن، اینا خاطرخواه افراد خاص هستن، اینا استقلال (و پرسپولیس) براشون مهم نیست، افرادمورد علاقه (یا افرادی که پول تو چوبی بهشون میده) براشون مهمه..
    • Taj1945 IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      هزاران درود بر توئه هوادار واقعی تاج بزرگ... بسیار عالی، بسیار مفید و موثر توضیح دادید واسه هواداران واقعی تیم تاج عزیز و دوستداشتنی.
  • Amir perspolisi IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    خسرو حیدری که جزو پایه های پرسپولیس بود،منیعی هم مال پاس بود،صادقی هم که متخصص گل به خودی بود اما خدا بغلش کرده بود...
  • تاج IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    دلیلش سادس، وضعیت آکادمی استقلال و مدیرعامل را در این دوهفته اخیر مرور کنید تا ببینید چه اتفاقی برای استقلال افتاده وزیر که گل نمیزنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی