یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
۰ |
۴
امباپه در آستانه پیوستن به رئال‌مادرید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریم بنزما از زمان برگشتن به تیم ملی فرانسه در تمرینات با امباپه صحبت‌های زیادی داشته و احتمالا تاثیر زیادی در مقصد بعدی این ستاره دارد.

خبرورزشیبر اساس ادعای برنامه تلویزیونی «ال‌چرینگیتو» اسپانیا، کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد در جریان مسابقات یورو، پیوستن خود به رئال مادرید را اعلام کند.

طبق این گزارش انتظار می‌رود رئال مادرید طی روزهای آینده فرایند انتقال این بازیکن ۲۲ ساله به جمع کهکشانی‌ها را قطعی کند. قرارداد کنونی امباپه با پاری‌سن‌ژرمن، ژوئن ۲۰۲۲ به اتمام می‌رسد. در حالی که باشگاه‌هایی چون رئال مادرید و لیورپول نسبت به جذب این بازیکن علاقه‌مند هستند، مدیران باشگاه PSG در تلاش برای متقاعد کردن او جهت امضای قرارداد جدید بوده و سایت «گل» هم اخیراً مدعی شده بود کیلیان به دنبال یافتن خانه‌ای مناسب در شهر مادرید است و یکی از نزدیکان خود را مأمور این کار کرده که این می‌تواند نشانه‌ای از احتمال پیوستن او به جمع سفیدپوشان مادریدی باشد.

همچنین به این نکته هم اشاره شده که کریم بنزما از زمان برگشتن به تیم ملی فرانسه در تمرینات با امباپه صحبت‌های زیادی داشته و احتمالا او هم در این انتقال تاثیر داشته است.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی