ادعای غیرواقعی عربستانی‌ها درباره استراماچونی/ برنامه عجیب علیه استقلال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه الهلال هنوز این شایعه را تأیید نکرده ولی برخی از صفحات هواداری این تیم در فضای مجازی مدعی شده‌اند به زودی مذاکرات با آندره‌آ استراماچونی صورت می‌گیرد تا زمینه برای استفاده از سرمربی اسبق استقلال تحت عنوان مشاور فنی الهلال مهیا شود!

خبرورزشی - مقامات باشگاه الهلال این فصل برای پیکارهای لیگ قهرمانان آسیا تدارک بسیار وسیعی دیده اند و می‌خواهند از جدال شهریور ماه مقابل استقلال که مرحله حذفی این پیکارها آغاز می‌شود با نهایت قدرت ظاهر شوند.

آنها طی روزهای گذشته رقم بسیار گزافی را صرف سرمربی خود کرده و دنبال جذب بازیکنان گران‌قیمتی نیز هستند. به این موارد باید احتمال برپایی اردوی تدارکاتی تابستانی در انگلیس و اضافه کردن سه آنالیزور هلندی هم افزود ولی در کنار این تدارکات، شایعه ای که به نظر می رسد کذب باشد نیز مطرح شده است.

شایعه شده است این تیم عربستانی به زودی مذاکرات با آندره‌آ استراماچونی را آغاز می کند تا او مشاور فنی الهلال شود!!!

این ادعا که بیشتر به نظر می‌رسد جنبه جنگ روانی داشته باشد به هیچ عنوان واقعیت ندارد چون استراماچونی به هیچ وجه حاضر نیست مشاور فنی بشود ضمن اینکه پیشنهادات قابل توجهی به این مربی رسیده که می‌تواند از بین آنها انتخاب کند.

استرا بابت قرارداد خود از باشگاه استقلال شکایت کرده و به نظر می‌رسد این مسئله در تابستان پیش رو می‌تواند برای آبی های پایتخت دردسرساز شود.

استقلال اواخر شهریور ماه امسال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا طی یک تک بازی به مصاف الهلال خواهد رفت. دیداری که پیروزی در آن نه تنها برای هواداران استقلال بلکه برای کل فوتبال ایران اتفاقی فوق‌العاده ارزشمند تلقی خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس AU ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    آره حتما این دلال کسی نمی خواد اینم مثل بقیه تیمهای قبلی
  • عموشهرام ش IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    الاسترا فقط با تیم های عربی کار میکنه الکيسه،الهلال
    • موسی IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      فقط چشمتون به دنبال تاج کبیر آسیاست برو اخبار باشگاه عبده رو بخون یه افتخار تو آسیا حسرت لنگ خیسیا
  • تاج غول آسیاست IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    همه این خبرهایی که حول محور جنگ و نبرد با استقلال مطرح میشه چه در آسیا از طرف الهلال و چه در ایران از طرف مافیای سرخ و حامیانش فقط گواه و تصدیق یک جمله است : "تاج کبیرآسیا استقلال ایران بزرگ بوده مانده و خواهد بود وهر دشمنی را شکست خواهد داد "
  • شمسعلی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    هر چی استرا بگه
  • سلمان IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    یک بسته ۱ماهه براش بخرن یایک شارژ ۱۰تومنی یا پول یک بلیط همه چی استقلالو لومیده بشون ، میدونی پول دوست داره لار یورو ازینا ازینا
  • نوید IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    عرب هیچی بارش نیست فقط با پول و داوری بتونه ببره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی